۳ طرح فرهنگی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در مهاباد افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، سه طرح فرهنگی و عمران روستایی با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در مهاباد افتتاح شد.

فرماندار ویژه مهاباد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح یک راه روستایی در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آسفالت راه روستایی مسیر "کهریزه شیخان" به طول ۸.۳ کیلومتر و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

امیر قادری اضافه کرد: برای آسفالت این مسیر حدود ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت آرا سنگ گوهر و اداره راهداری مهاباد هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای آسفالت این مسیر از بیش از ۲۵۰ تُن قیر یارانه ای رایگان نیز استفاده شده است، گفت: همچنین حدود ۱.۵ کیلومتر این مسیر با جذب ۵۰ تُن قیر از طرف اداره صنعت، معدن و تجارت با هدف ضخیم سازی آسفالت به دلیل تردد ماشین آلات سنگین معادن اخذ شده است.

قادری اضافه کرد: به همین مناسبت نمایشگاه صنایع دستی بانوان مهاباد نیز با ۶۸ غرفه در تالار وحدت این شهرستان با هدف حمایت از حوزه صنایع دستی و معیشت هنرمندان این حوزه و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان نیز امروز افتتاح شد.

۳ طرح فرهنگی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در مهاباد افتتاح شد

وی گفت: همچنین نمایشگاه کتاب با بیش از پنج هزار عنوان با موضوعات مختلف و تخفیف بین ۲۰ تا ۵۰ درصد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به بهره برداری رسید که تا اواخر بهمن ماه جاری تداوم خواهد داشت.

۳ طرح فرهنگی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در مهاباد افتتاح شد

از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت برنامه های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

به همین مناسبت بیش از ۴۰ طرح مختلف با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در شهرستان مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha