تبلور شعار جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در قاب هنر

همدان- ایرنا- رییس بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با اشاره به برگزاری کارگاه های علمی، آموزشی(ورکشاپ) هنرهای تجسمی با محوریت شعار جشنواره بیست و هفتم خبر داد و گفت: این کارگاه ها با حضور و مشارکت ۴۰ نفر از هنرمندان استان همدان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، «احمدرضا احسانی» روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این کارگاه های آموزشی در شهر همدان، افزود: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای استقبال از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، این کارگاه ها در مجتمع فرهنگی، سینمایی آوینی همدان برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه «عطاءاله یوسفی، مصطفی جوادی و نفیسه اثنی‌عشری» اساتید برگزاری این دوره ها هستند، اظهار داشت: در این کارگاه ۴۰ نفر از هنرمندان همدانی در رشته‌های نقاشی، گرافیک و حجم‌سازی شرکت کردند.

احسانی شعار جشنواره بیست و هفتم را «تئاتر؛ پرواز پروانه‌های خیال» عنوان کرد و افزود: هنرمندان حاضر در این کارگاه ها، آثار خود را با موضوع شعار جشنواره خلق کرده اند و نمایشگاه آثار خلق شده در این کارگاه نیز همزمان با ایام برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کوک و نوجوان در همدان برپا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۰ تا ۱۵ اسفندماه به دبیری امیر مشهدی عباس در همدان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha