شورای شهر همدان موارد اصلاحی طرح جامع شهری را ابلاغ کرد

همدان- ایرنا- رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای اسلامی شهر همدان گفت: موارد اصلاحی برای اعمال در طرح جامع شهری همدان پس از بررسی های کارشناسی در جلسات کارگروه امور زیربنایی شورا، به شرکت مهندسین مشاور ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، «سعید حاجی‌بابایی» روز دوشنبه با بیان اینکه ایرادات طرح جامع شهری همدان برای اقدام به مشاور ابلاغ شده است، افزود:  انتظار می‌رود موارد اصلاحی مطرح شده براساس صورت جلسات مکتوب و ابلاغ شده در طرح جامع شهری اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در جلسات کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر همدان با حضور اساتید مجرب و صاحب نظر بررسی شده است، اظهار داشت: طرح جامع شهری همدان به صورت تخصصی در ۲۰ ساعت جلسه کارشناسی کمیسیون ها بررسی و به صحن شورا ارایه شد که پس از بررسی و تصویب در صحن شورا برای اجرا و اعمال موارد موردنظر ابلاغ شده است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان گفت: موارد اعلام شده در اصلاحیه مصوب شورا در ۲ بخش عمده شرح خدمات و اشکالات کارشناسی شامل هفت بند ارایه شده است.

حاجی بابایی به برگزاری نشست‌هایی با استاندار، معاون عمرانی استانداری و مدیران راه و شهرسازی استان همدان برای تبیین موضوع و ارایه راهکار اصلاح طرح اشاره کرد و افزود: طرح جامع با حمایت و تدابیر استاندار و معاون عمرانی استانداری همدان و در قالب نشست کارشناسی باردیگر بررسی و از مشاور طرح نیز برای حضور در جلسات دعوت شده است.

وی با اشاره به برگزاری حدود ۵۰ ساعت جلسه کارشناسی در خصوص این طرح، گفت: در این نشست‌ها تمامی موارد و بندها و مصوبات طرح مورد بررسی قرار گرفت و با توضیح مشاور برای هر موضوع به صورت مجزا در شورای شهر رای ‌گیری شده است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: عمده اشکالات وارد بر طرح از سوی شورا مورد تایید کارگروه کارشناسی نیز قرار گرفت و تلاش همگان برپایه همسو شدن در ارایه راه‌حل‌ها و راهکارهای کارشناسی است.

حاجی‌بابایی با اشاره به ابلاغ اصلاحات موردنظر در طرح جامع شهر همدان به مشاور، اظهار داشت: از اعضای شورای شهر، استاندار و معاونان استانداری همدان، مدیران و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و همچنین صاحب نظران در راستای همراهی و حمایت برای اصلاح و به سرانجام رساندن طرح جامع شهری همدان قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha