دو اثر سینمایی به جشنواره فیلم فجر شیراز افزوده می‌شود

شیراز-ایرنا-معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام اینکه فیلم های «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری به فهرست جدول فیلم های جشنواره افزوده می‌شوند، گفت: تاریخ و ساعت نمایش این فیلم ها بزودی اعلام خواهد شد.

بهروز مرامی شامگاه دوشنبه با بیان این خبر اظهار کرد: پیش از این نیز فیلم های «ملاقات خصوصی و مرد بازنده» در سینماسعدی و همچنین «ملاقات خصوصی، مرد بازنده و علف زار» در هنرشهر آفتاب به جدول نمایش آثار اضافه شده بودند.

پیش از این، بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز  ۱۴ بهمن با فهرست ۱۶ عنوان فیلم آغاز به کار کرده بود که نمایش فیلم «۲۸۸۸» آغازگر آن. بود.

 معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین گفت: با توجه به هماهنگی بوجود آمده با دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا قرار شده که به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با هدف عدم شیوع  کرونا، سالنهای نمایش دهنده فیلم فجر در شیراز با ۳۰ درصد ظرفیت اصلی سالن در اختیار جشنواره است.

وی اعلام کرد:برای اطمینان از اینکه علاقمندان به حضور و تماشای فیلم های جشنواره دو دز واکسن خود را تزریق کرده اند، احراز وضعیت واکسیناسیون تماشاگران از دو طریق انجام می‌شود.

مرامی یادآور شد: اولین مرحله در هنگام خرید بلیت است. و دومین مرحله در حین ورود به سالن نمایش خواهد بود. بدیهی است، مراجعه کنندگان می باید برگ تزریق دو دز واکسن را در حین ورود به سالن ارایه نمایند؛در غیر اینصورت از ورود آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.
مرامی یادآور شد: شهر شیراز با برگزاری بیست و یک دوره از جشنواره فیلم فجر که بصورت همزمان با تهران است، استان پیشرو در این عرصه است.

به گفته وی، در این دوره از جشنواره دو عنوان فیلم برای نمایش ویژه افراد ناشنوا و نابینا در نظر گرفته شده است که با نهادهای ذیربط به منظور استفاده مخاطبان خاص این فیلم ها هماهنگ خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره در چهار سالن شامل دو سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سالن سینما سعدی و سالن سینما گلستان در شیراز در حال برگزاری است.

به گفته وی، فیلم ها اغلب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ به نمایش نمایش داده می شوند و احتمال نمایش برخی از فیلم ها بصورت فوق العاده نیز وجود دارد.

معاون هنر سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه های www.irantic.com و gisheh۷.ir و cinematicket.org مراجعه و بلیت آثار سینمایی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در شیراز تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha