۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84643082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۷ طرح عمرانی خدماتی در شیروان کلنگ زنی و یا افتتاح شد

بجنورد- ایرنا- در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان شمالی و شماری از مسوولان استانی و شهرستانی، ۱۰۷ طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در شیروان کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

به گزارش ایرنا این طرح ها شامل افتتاح ساختمان پلیس راهور، خوابگاه دانش آموزی شهر زیارت، آب روستایی، احداث پارک حافظ، راه روستایی، اجرای طرح هادی، واحدهای مسکونی روستایی، طرح های برق، مخابرات و جهاد کشاورزی است.

این طرح ها توسط ۱۸ دستگاه شهرستان اجرایی می شود که مهم ترین آن ها از لحاظ اعتباری مربوط به شرکت مخابرات، جهاد کشاورزی، نیروی برق و اداره آبفای روستایی و از لحاظ تعداد مربوط به بخش مرکزی(دهیاری ها)، شرکت برق و جهاد کشاورزی برآورد شده است.

لازم به ذکر است از مجموع کل طرح ها ۲ طرح تکمیل زنجیره مرغ یادگار و گلزار شهدای روستای سنجد بخش قوشخانه با مجموع کل ۴۸۵ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی و ۱۰۵ طرح با هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

 ادای احترام به شهدای گمنام در محل شیرکوه  جبل النور شیروان و شرکت در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح متمرکز پروژ ها از دیگر برنامه های حضور استاندار خراسان شمالی در این شهرستان بود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha