۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84643198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ملایر برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری راهیپمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد، گفت: بر این اساس مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ «حسین فارسی» روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ملایر، اظهار داشت: تهمیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان اندیشیده شده که البته در صورت تغییر وضعیت رنگ بندی مرتبط با کرونا در شهرستان، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

وی ️افزود: آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ملایر ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز جمعه(۲۲ بهمن) از محل میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع شهر برای برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد.

س️رپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه تمامی موارد امنیتی و ترافیکی و به ویژه نظم مراسم باید به نحو مطلوب اعمال شود، ادامه داد: سلامت مردم برای ما در اولویت نخست قرار دارد و برهمین اساس تمامی برنامه‌های این مراسم باید منطبق با اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا شود.

فارسی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن ملایر در وضعیت نارنجی کرونا، آیین ها و مراسم های ویژه دهه فجر(فضاهای سربسته) باید با ۲۰ درصد ظرفیت سالن ها و در کوتاهترین زمان ممکن و با رعایت کامل موارد بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزارشود.

به گفته وی، امسال برنامه‌های ویژه‌ و خلاقانه‌ای از سوی اداره ورزش و جوانان ملایر برای راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی شده که از هم‌اکنون باید تدابیر لازم برای برقراری نظم و امنیت برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی مغتنم برای نمایش انسجام ملی و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: آیین گرامیداشت روز ملی ملایر و بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد در روز ۲۱ بهمن جاری در مسجد جامع شهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

فارسی تاکید کرد: مراسم بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر باید با شکوهی خاص و در خور شان و جایگاه این عالم ربانی و ۱۲ شهید انقلاب این شهرستان برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha