۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84643833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ تُن خوراک غیرمجاز آبزیان در ملایر کشف شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۵۱
کد خبر: 84643833
۱۵ تُن خوراک غیرمجاز آبزیان در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرماندهی انتظامی ملایر از کشف ۱۵ هزار کیلوگرم انواع خوراک غیرمجاز آبزیان در این شهرستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت خبر داد و گفت: ارزش این میزان خوراک غیرمجاز کشف شده چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت خبر مبنی بر اینکه یکی از کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان این شهرستان نسبت به تولید غیرمجاز این محصول اقدام می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از این واحد تولیدی توسط تیمی مشترک از ماموران این یگان و کارشناسان اداره دامپزشکی ملایر، مقدار ۱۵ تن مواد اولیه فاقد شناسه و هویت خوراک آبزیان کشف شد.

فرماندهی انتظامی ملایر افزود: در این زمینه یک متهم با تشکیل پرونده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و واحد تولیدی مذکور پلمپ شد.

سرهنگ ساکی همچنین از کشف ۲۵ راس احشام سرقتی و دستگیری ۲ نفر سارق با تلاش مجدانه و هوشیاری ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال وقوع سرقت احشام در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی سرانجام ماموران یک نفر از سارقان که از اراذل و اوباش سابقه‌دار این شهرستان بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به سرقت ۲۵ فقره احشام با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد، اظهار داشت: ماموران محل اختفای این متهم را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان احشام سرقتی را کشف و پس از طی مراحل قانونی تحویل مال‌باخته دادند.

سرهنگ ساکی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی هفت متهم دستگیر و اموال مسروقه و ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد با تلاش ماموران یگان‌های اجرایی پلیس کشف شد.

وی گفت: به منظور مبارزه با مخلان امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط از پیش تعیین شده با حضور پلیس‌های تخصصی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ ساکی افزود: ماموران انتظامی شرکت کننده در اجرای این طرح موفق به دستگیری سه نفر سارق اماکن خصوصی، چهار نفر اراذل و اوباش و کشف ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، ۲۳ حقه وافور، یک گرم هروئین، اموال مسروقه از اماکن خصوصی، توقیف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم شدند.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل پرونده هر هفت متهم به مراجع قضایی تحویل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha