۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۱۳
کد خبرنگار: 940
کد خبر: 84644096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت مشهد: دشمن توان توقف قطار انقلاب را ندارد

مشهد- ایرنا- امام جمعه موقت مشهد گفت: دشمن هر چند ایجاد مشکل و اذیت می‌کند اما نمی‌تواند قطار انقلاب را متوقف نماید.

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی افزود: اگر از دشمن غافل نشده و او را دست کم نگیریم و ترس به خود راه ندهیم، شکست خورده است؛ به شرطی که او را کوچک نبینیم و در مقابلش بایستیم.

وی با اشاره به سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی هم گفت: در رژیم طاغوت صداهای مخالف به سرعت توسط رژیم طاغوت خفه می‌شد اما امام خمینی(ره) فضایی را فراهم کرد که مردم بتوانند با انتخاب آزاد، صراط مستقیم را بفهمند و در آن حرکت کنند.

امام جمعه موقت مشهد با یادآوری اینکه در رژیم طاغوت اسیر جهل و خفقان بودیم و امام(ره) مردم را از این اسارت آزاد کرد، اظهار داشت: نظام اسلامی فضای مناسبی است که می‌توان در آن در صراط مستقیم حرکت کرد.

وی به ماه‌های رجب، شعبان و رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: در این سه ماه، ولادت امام علی(ع)، مبعث پیامبر(ص) و ولادت امام زمان(عج) و نزول قرآن قرار دارد و درهای کمال تا بینهایت باز شده است و می‌توانیم همه خیر دنیا و آخرت در آن به دست آوریم.

حجت‌الاسلام‌ فرزانه بر یادآوری مرگ، برزخ و حساب قیامت تاکید کرد و گفت: بهترین موضوع برای شکل دادن به زندگی، ترس از آخرت، اجتناب از حرام، انجام واجبات و اخلاق اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha