۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵
کد خبر: 84644173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین معارفه معاون سیاسی انتظامی و بخشدار مرکزی ورامین برگزار شد

تهران - ایرنا - آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی و بخشدار مرکزی شهرستان ورامین روز سه‌شنبه برگزار شد و «حسین فخاری» به عنوان معاون سیاسی و «سیدمحمد زاهدی» به عنوان بخشدار ورامین معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، «حسین نوش‌آبادی» نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که شامگاه سه‌شنبه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، گفت: بخشداری مرکزی ورامین به دلیل وسعت، جمعیت و گستردگی جغرافیایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همتراز با فرمانداری است بنابراین کار و تلاش در آن باید بیش از سایر بخش‌ها باشد.
نوش‌آبای تصریح کرد: در هم آمیختگی روستاهای بخش مرکزی ورامین و نزدیکی به شهر می‌طلبد که نگاهی متوازن به حوزه روستاها داشت و همگان را از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار ساخت.
در این مراسم از تلاش‌های «سیداصغر تقوی» معاون سابق سیاسی انتظامی فرمانداری و «سید سراج‌الدین تقوی ونکی» بخشدار سابق مرکزی ورامین تقدیر شد.
«حسین فخاری» پیش از این مسوول حراست فرمانداری قرچک بود و «سید محمد زاهدی» در کارنامه خود مسوولیت روابط عمومی و حوزه فرماندار ورامین را بر عهده داشته است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha