۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84644353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلزار شهدای فرهنگی و دانش آموز گنبدکاووس عطرافشانی شد

گنبدکاووس - ایرنا - آیین عطر افشانی گلزار ۱۷ فرهنگی و ۴۳ دانش آموز شهید گنبدکاووس و تجدید میثاق با آرمان‌های آنان به‌مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه باحضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و مدیران مدارس شاهد این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم در گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در سخنانی با تبریک دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فرهنگی و دانش آموز گفت: عزت، اقتدار، استقلال و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است.

کمال الدین نظرنژاد افزود: آموزش و پرورش گنبدکاووس در دوران دفاع مقدس ۱۷ فرهنگی و ۴۳ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که قرار بود مراسم بزرگداشت این شهیدان و حدود ۶۰۰ شهید فرهنگی و دانش آموز استان گلستان به مناسبت ایام دهه فجر به میزبانی این شهرستان برگزار شود اما به سبب شیوع سویه اُمکیرون و برای حفظ سلامتی معلمان، دانش آموزان، خانواده های معظم شاهد و سایر میهمانان، این مراسم پس از بهبود شرایط بیماری برگزار خواهد شد.

گلزار شهدای فرهنگی و دانش آموز گنبدکاووس عطرافشانی شد

نظرنژاد ادامه داد: در مراسم عطرافشانی و تجدید میثاق کادر اداری و مدیران مدارس آموزش و پرورش گنبدکاووس با شهیدان فرهنگی و دانش آموز این شهرستان قرار بود همه مدیران و دانش آموزان حضور داشته باشند که به سبب شیوع دوباره کرونا فقط مدیران مدارس شاهد و جمعی از کادر اداری این مدیریت حضور یافتند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین گفت که شمار دانش آموزان این شهرستان از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم درسال تحصیلی جاری افزون بر ۸۸ هزار نفر است که حدود ۲ هزار نفر آنها در ۶ آموزشگاه شاهد و یک مدرسه مربوط به ایثارگران مشغول تحصیل هستند.

گنبدگاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ۵۱۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha