رضایت ۷۷ درصدی مراجعان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

تهران - ایرنا - مدیرعامل کانون دفاتر خدمات قضایی کشور با اشاره به فعالیت بیش از هزار دفتر خدمات قضایی در کشور گفت: بیش از ۷۷ درصد از مراجعه‌کنندگان به دفاتر خدمات قضایی نسبت به عملکرد دفاتر رضایت کامل دارند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کانون دفاتر خدمات قضایی کشور، علی اصغر تدین در مراسم افتتاحیه مرکز کارآموزی جوار کارگاهی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی افزود: کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان درگاه و پیشخوان قوه قضاییه حتی در مناطقی که واحد قضایی وجود ندارد، ماموریت و مسئولیت ارائه خدمات قضایی به مردم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به گذشت یک دهه از فعالیت دفاتر خدمات قضایی، گفت: ما توانسته‌ایم در طول یک دهه که از راه‌اندازی خدمات الکترونیک قضایی می گذرد در نزدیکترین نقاط به مردم خدمت ارائه کنیم.

تدین به رضایتمندی مراجعین اشاره کرد و گفت: در نظرسنجی که اخیراً از مراجعه‌کنندگان به دفاتر خدمات قضایی انجام شده است، بیش از ۷۷ درصد از آنها نسبت به عملکرد دفاتر رضایت کامل داشتند. این آمار هر چند امیدبخش است ولی برای کانون دفاتر خدمات، رضایت‌بخش نیست و با همه تلاش در جهت رضایت حداکثری مردم قدم بر می‌داریم.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات قضایی کشور اظهارداشت: دوره آموزش کاربران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با مساعدت و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران در سال جاری آغاز شد و هدف کانون دفاتر خدمات، افزایش توانایی و مهارت شغلی کاربران دفاتر، بهبود ارائه خدمات و ارتقای سطح رضایت مراجعان بوده است.

تدین به نحوه برگزاری کارگاه‌ها اشاره کرد و افزود: اقداماتی که در زمینه مهارت‌آموزی و ارتقای کیفیت خدمات انجام شد، بی‌سابقه بود. کانون دفاتر خدمات قضایی به عنوان یک نهاد مردمی توانسته با تمهیداتی که برای افزایش سرمایه اجتماعی و رضایت مردم دارد با برگزاری موفق این دوره به اهداف تعیین شده دسترسی یابد.

در ادامه مراسم جواد روان بخش مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گزارشی از روند برگزاری کارگاه های آموزشی و فعالیت های این سازمان ارائه کرد.

براساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در دوره کارگاهی در صورت موفقیت در آزمون به دریافت گواهی مهارت دستیار خدمات الکترونیک قضایی نائل می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha