۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84644557
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر کار: همدان در تشکیل تعاونی‌ از استان‌های پیشرو کشور است

همدان- ایرنا- معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همدان با داشتن هزار و ۲۳۸ تعاونی فعال از استان های موفق و پیشرو کشور در تشکیل و راه اندازی تعاونی است.

به گزارش ایرنا، «مهدی مسکنی» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر تقویت تعاونی ها اظهار داشت: تعاونی به عنوان مردمی‌ترین بخش اقتصاد برای اشتغالزایی، تحقق رفاه اجتماعی و بستر مناسبی برای تجمیع سرمایه های کم و انجام فعالیت های بزرگ اقتصادی با بهره گیری از توان و تخصص افراد در حوزه های مختلف را فراهم می کند.

وی ادامه داد: تعاونی ها با ایجاد سرمایه‌گذاری و به کارگیری نیروهای انسانی نه تنها در تولید و توزیع نقش مهمی دارند بلکه باعث بهبود کیفیت تولید و ایجاد رقابت پذیری در بازار می‌شوند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه گردش مدیریتی یک رویکرد دو سر برد است خاطرنشان کرد: این امر در تمام سیستم ها اتفاق می‌افتد و موجب آموزش و پیشرفت کار شده و از رکود جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: استان همدان در زمینه اشتغال کارهای موثری انجام داده است و این استان رتبه سوم کمترین نرخ بیکاری در کشور را داراست.

مسکنی با بیان اینکه مسئولیت در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وظیفه سختی است و چیزی جز بار شرعی ندارد تصریح کرد: ۶۵ میلیون نفر در کشور به این وزارتخانه وابسته هستند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راز ماندگاری جمهوری اسلامی را روحیه جهادی مدیران آن دانست و گفت: عبور از تنگناهای تحریمی و مشکلات معیشتی و اقتصادی در گرو یکدلی، همدلی و هم افزایی مدیران جهادی است.

مسکنی با بیان اینکه فرصت خدمت صادقانه در دولت سیزدهم در گرو همگرایی تمام دستگاه ها است تاکید کرد: این انقلاب با همه مشکلات پیش‌رو به پشتوانه رهبری مقتدر، سرافراز و در مسیر پیشرفت حرکت می کند و با توجه به آیه قرآن شکی به پیروزی وجود ندارد.

معاون وزیر کار: همدان در تشکیل تعاونی‌ از استان‌های پیشرو کشور است

مدیرکل سابق اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان نیز خاطرنشان کرد: این اداره‌کل رتبه اول عملکردی در بین همه دستگاه‌های اجرایی استان را در سال گذشته کسب کرد و براساس ارزیابی وزارتخانه در ۲ سال اخیر جزو سه استان برتر در کشور بوده است.

«احمد توصیفیان» تصریح کرد: در سال گذشته ۴۴۱ میلیارد تومان اعتبار استان تخصیص داده شد که ۵۰۰ میلیارد تومان جذب شد و همچنین پنج میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال خانگی اختصاص یافت.

معاون وزیر کار: همدان در تشکیل تعاونی‌ از استان‌های پیشرو کشور است

مدیرکل جدید کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان نیز اظهار داشت: جامعه هدف ما پوشش جمعیتی بالایی دارد و افتخاری برای تک تک ماست که در این حوزه، کار کنیم.

«یوسف شعبانی» تصریح کرد: انجام خالصانه وظایف و رسیدگی به مشکلات مردم از تعهدات اخلاقی است و در اولویت برنامه ها قرار می گیرد.

« نصرت الله طاقتی احسن» دبیر کانون کارآفرینان استان همدان نیز گفت: بدنه دولتی و کارآفرینان ۲ بال برای توسعه این اداره کل هستند و انتظار می‌رود از حداکثر توانمندی‌ها و شایستگی‌های بخش خصوصی و کارآفرینان استفاده شود.

معاون وزیر کار: همدان در تشکیل تعاونی‌ از استان‌های پیشرو کشور است

در این مراسم از خدمات «سید احمد توصیفیان» قدردانی و «یوسف شعبانی» به عنوان مدیرکل کار، تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان، معارفه شد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در این آیین و اجرای حکم وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در قالب سفر یک روزه به استان همدان سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha