۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1427
کد خبر: 84644739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشعل گاز در سه روستای محروم چرداول روشن شد

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبر: 84644739
مشعل گاز در سه روستای محروم چرداول روشن شد

ایلام - ایرنا - مشعل گاز در سه روستای بخش زاگرس از توابع شهرستان چرداول و چهار واحد صنعتی تولیدی ناحیه صنعتی شباب روشن و کلنگ گازرسانی ۲ روستای دیگر به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، در نهمین روز از ایام دهه فجر و با حضور استاندار ایلام، فرماندار چرداول و جمعی از مدیران کل و محلی مشعل گاز در روستاهای زاگرس روشن شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این آئین گفت: گازرسانی در سه روستای چم بورفرخینوند، هرقروش و باریکه به اتمام رسید و بیش از ۹۰ خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند.

عباس شمس الهی اضافه کرد: همچنین گازرسانی به چهار واحد صنعتی، تولیدی به بهره برداری رسید که  در مجموع ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع گاز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی همچنین در آئین کلنگ زنی گازرسانی افزود: امروز عملیات گاز رسانی به ۲ روستای کمول و کمول محمدزمان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز می شود که ۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز در این روستاها انجام و ۸۷ خانوار از آن بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: چهار شهر و ۸۷ روستا در شهرستان چرداول از گاز بهره مند هستند و تاکنون ۸۸ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گاز دار شده اند.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد که در دهه فجر سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۷ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۱۱۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و با اشتغالزایی مستقیم ۲ طرح اقتصادی به تعداد ۱۵ نفر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

همچنین تعداد ۶۳۸ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۶۳۹ نفر افتتاح می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha