۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84644841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبر: 84644841
چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: اقدامات موثر پلیس در راستای برقراری تامین و حفظ امنیت شهروندان منجر به شناسایی و دستگیری ۱۸ سارق حرفه ای و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در شهرستان همدان شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرهنگ «رضا زارعی» با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهر همدان، پلیس طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با هدف دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد که با اجرای این طرح علاوه بر شناسایی و دستگیری تعدادی سارق حرفه ای، چندین فقره سرقت نیز کشف و اموال مسروقه به مالباختگان عودت داده شد.

به گفته وی، این طرح به صورت گسترده و با همکاری تمامی کلانتری های مستقر در شهر همدان و یگان های انتظامی مرتبط اجرا و سطح گسترده ای از شهر همدان پاکسازی و فضا برای فعالیت سارقان در سطح این شهرستان نیز ناامن شد.

دستگیری ۵۲ معتاد متجاهر در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان هم گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده سطح شهر همدان، ۵۲ معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف شهر همدان شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ «هادی نجفی صالح» افزود: این افراد پس از غربالگری و با همکاری اداره بهزیستی به مراکز نگهداری و ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

به گفته وی، اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر با هدف پاک‌سازی سطح شهر و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و در راستای تامین مطالبات شهروندان و برقراری نظم و آرامش به صورت مستمر در سطح شهر همدان ادامه دارد.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: نامبرده با استفاده از فضای مجازی اقدام به توزیع مواد می کرد که با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و در پی گزارشی های مردمی، شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ «احمد ساکی» افزود: نامبرده با فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به جذب مستری و توزیع مواد مخدر صنعتی می کرد که با هماهنگی پلیس فتا و دستگاه قضایی، در یکی از روستاهای شهرستان ملایر شناسایی و دستگیر شد.

به گفته وی، در این عملیات، علاوه بر دستگیری فرد متهم، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی کشف و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

کشف بیش از ۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و حشیش 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف سه‌ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک و همچنین ۳ کیلوگرم ماده مخدر حشیش در جریان یک عملیات ضربتی در سطح استان خبر داد.

سرهنگ «جمشید باقری» گفت: کشف این مقدار مواد مخدر در نتیجه یک سری فعالیت های پلیسی و اطلاعاتی از عوامل یک گروه قاچاق و توزیع مواد مخدر در سطح منطقه و شهرستان ملایر محقق شد که در حوزه انتقال مواد مخدر از استان های همجوار به منطقه فعالیت می کردند.

به گفته وی، اقدام این گروه برای انتقال یک محموله به استان همدان شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های همدان و ملایر، خودروی حامل مواد توقیف و محموله قاچاق نیز ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: همچنین نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی و توقیف یک خورو حامل ماده مخدر از مبدا تهران در ورودی شهر همدان، سه کیلوگرم ماده مخدر حشیش جاسازی شده را کشف و ۲ نفر را نیز دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: مواد مخدر ضبط شده به همراه افراد دستگیر شده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق در رزن

فرماندهی انتظامی شهرستان رزن نیز از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان با اجرای ۲ عملیات جداگانه و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ «مظاهر علیجانی»، دستگیر شدگان ضمن اعتراف به ۲ فقره سرقت و با تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق وسایل داخل خودرو 

فرماندهی انتظامی شهرستان اسدآباد هم از دستگیری فردی حین سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: عوامل کلانتری ۱۱ حین گشت زنی در سطح شهر نامبرده را هنگام سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ یاری، نامبرده به همراه اقلام مکشوفه و با پرونده سرقت، تحویل مرجع قضایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha