۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84645049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره برداری رسید

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۷
کد خبر: 84645049
۱۷ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره برداری رسید

گناباد-ایرنا- همزمان با نهمین روز از دهه فجر، ۱۷ طرح در بخشهای مختلف با صرف مجموع اعتبار ۳۵۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال روز چهارشنبه در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۷ طرح افتتاح شده، چهار طرح با اعتبار ۲۵۵ میلیارد ریال در گناباد، شش طرح با ۹۱ میلیارد ریال در خواف و هفت طرح با صرف اعتبار هشت میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال در شهرستان بجستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار گناباد در این باره گفت: همزمان با نهمین روز از دهه فجر چهار طرح شامل طرح توسعه شرکت تولیدی نیکوپاک ، دو جایگاه برداشت آب شهر بیدخت و چمن مصنوعی روستای نوده پشنگ از توابع بخش مرکزی در مجموع با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رضا نصیری گفت: همچنین عملیات اجرایی اصلاح و ارتقاء بخشی خط انتقال آب گناباد به طول چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع آغاز شد و برای اجرای آن ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

بهره برداری از پنج طرح عمران شهری در شهرستان خواف

فرماندار خواف هم از بهره برداری ۶ طرح در مجموع با صرف اعتبار ۹۱ میلیارد ریال روز چهارشنبه در این شهرستان خبر داد.

حسین سنجرانی گفت: این طرحها شامل پنج طرح احداث و توسعه عمران شهری و یک طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی خواف است.

وی گفت: بازدید از روند اجرای طرح مقابله با بیابان زدایی که با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در خواف در حال اجرا است دیگر برنامه های نهمین روز از دهه فجر در این شهرستان بود.

 افتتاح ۶ طرح مخابراتی در شهرستان بجستان 

فرماندار بجستان هم به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با دهه فجر بهره برداری از هفت طرح مخابراتی با اعتبار هشت میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال روز چهارشنبه در این شهرستان آغاز شد.

حسن حیدری این طرح‌ها شامل توسعه اینترنت روستاهای بقچیر، افکان، درزاب، قاسم آباد، منصوری  و مرندیز و افزایش پهنای باند روستای آهنگ ذکر کرد.

۱۵۰ طرح عمرانی در مجموع با هزینه ۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال در شهرستان های گناباد، خواف و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

شهرستان های گناباد، بجستان و خواف در مجموع با ۲۹۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha