تشکیل کارگروه مشترک وزارت اقتصاد و اصناف برای حل مشکلات بازاریان

تهران- ایرنا- وزیر اقتصاد و امور دارایی از تشکیل کارگروه مشترک وزارت اقتصاد و نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات کسبه خبر داد. 

به گزارش چهارشنبه ایرنا، «سید احسان خاندوزی» با حضور در جمع بازاریان و کسبه بازار تهران در محل مسجد جامع بازار اظهارداشت: نشست خوبی با اصناف و کسبه بازار تهران داشتیم و به نکات خوبی اشاره کردند . 

وی افزود: رییس سازمان امور مالیاتی برخی از پرسش‌ها را پاسخ دادند و حل برخی از مشکلات و موارد نیز به مذاکره با بانک مرکزی و سیستم بانکی موکول شد. 

خاندوزی گفت: مقرر شد کارگروه مشترکی از میان نمایندگان و بزرگان اصناف و وزارت اقتصاد داشته باشیم تا به صورت منظم و فصلی مسایل و مشکلات احصا شود و از سوی دیگر پیگیری‌های لازم در بخش‌های مالیاتی، گمرکی و بانکی  برای حل این مسایل انجام شود . 

وزیر اقتصاد افزود: درصدد هستیم با این اقدامات حرکت به سمت رونق اقتصادی در کنار بخش‌های صنعت و کشاورزی که انجام می‌شود در حوزه‌های تجارت و اصناف نیز شاهد گشایش‌هایی باشیم. 

وی با بیان اینکه بازار قلب تپنده تجارت و اقتصاد است، گفت: در ایام دشوار جنگ اقتصادی هستیم و  فعالان و کسبه با چنگ و دندان از حیثیت خود دفاع می‌کنند. 

خاندوزی تاکید کرد: وظیفه داریم فعالیت اقتصادی روان‌تر و بدون مانع برای فعالان اقتصادی انجام شود و در سال پشتیبانی و رونق تولید باید کسب و کار تسهیل و مانع زدایی انجام شود. 

وزیر اقتصاد گفت: یکی از مشکلات عمده فعالان اقتصادی تمدید مجوزهای فعالیت اقتصادی است که ماه‌ها باید منتظر صدور مجوز باشند و اراده دولت در ماه‌های آینده این است که شرایط را تسهیل کند. 

وی ادامه داد: مقرر شده سرعت صدور مجوزها بیشتر شود و مجوزها به صورت برخط ارائه شود. 

به گزارش ایرنا سید احسان خاندوزی در ایام دهه فجر امروز در مسجد جامع بازار تهران به همراه هیات همراه از نزدیک در جریان مسایل و دغدغه‌های بازاریان و اصناف تهران قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha