۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84645542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مدیران مشکل ساز برای سرمایه‌گذاران بازخواست می‌شوند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان خواستار تسهیل روند واگذاری مجوز برای سرمایه‌گذاران در استان شد و گفت: با مدیران یا دستگاه‌هایی که باعث کند شدن روند ارائه مجوز برای فعالیت تولیدکنندگان شوند، با جدیت برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح اقامتگاه بوم گردی باغ برزو در روستای سنگین آباد قروه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از موضوعاتی که بطور جدی پیگیری می شود، این است که مسیر اعطای مجوزها به سرمایه گذاران باید کوتاه و تسهیل شود و سرمایه گذار گرفتار کاغذبازی نشود.

وی بر ضرورت تلاش مدیران و دستگاه ها برای کوتاه کردن روند تسهیل مجوز به سرمایه‌گذاران حتی به صورت خود اظهاری تاکید و اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان در کنار سرمایه‌گذاران است و با مدیرانی که در این زمینه کم کاری کنند، برخورد خواهد کرد.

استاندار کردستان شهرستان قروه را دارای ظرفیت‌های فراوان در بخش‌ کشاورزی و به ویژه تولید گندم و سیب زمینی عنوان کرد و ادامه داد: در عرصه صنعت و معدن و گردشگری این شهرستان، مجموعه ای ظرفیت‌ها وجود دارد که اگر به درستی استفاده شود، مقصد سرمایه‌گذاری و تحول در آینده خواهد شد.

زارعی کوشا با بیان اینکه شهرستان قروه ورودی به استان است و هر قدر این ورودی خوب و توانمد باشد، انگیزه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بیشتر می‌شود، افزود: با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، بخش زیادی از مسایل برطرف می شود، ضمن اینکه با انجام کار تبلیغی برای جذب سرمایه‌گذاران، می توان زمینه شکوفایی منطقه را فراهم کرد.

استاندار کردستان بر لزوم معرفی ظرفیت های استان به استان‌های همجوار، ادامه داد: از ظرفیت بخش خصوصی برای برخی پروژه‌هایی که معطل مانده است، می‌توان استفاده کرد و آن را به بهره برداری رساند.

احیای کارخانه فولاد قروه با کمک بخش خصوصی تا ۶ ماه اول سال آینده و برنامه ریزی برای انتخاب پیمانکار در مدتی کوتاه برای مجموعه فولاد قروه از دیگر مواردی بود که زارعی کوشا به آن اشاره کرد.

آغاز احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک دانش

امروز همچنین با حضور استاندار کردستان کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک دانش قروه بر زمین زده شد. این مدرسه برای مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع احداث می شود.

استاندار کردستان: مدیران مشکل ساز برای سرمایه‌گذاران بازخواست می‌شوند

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی به خانه کشتی قروه

زارعی کوشا عصر امروز به صورت سرزده از خانه کشتی قروه نیز بازدید کرد و پس از اطلاع از مشکلات موجود، قول داد برای تجهیز آن ۲ میلیارد ریال کمک کند و از اعتبارات سال آینده هم اعتبار ویژه‌ای برای این خانه اختصاص یابد.

استاندار کردستان: مدیران مشکل ساز برای سرمایه‌گذاران بازخواست می‌شوند

افتتاح سردخانه دومداره و سورتینگ و بسته‌بندی محصولات
امروز همچنین با حضور استاندار کردستان، فاز اول سردخانه دومداره و سورتینگ و بسته بندی محصولات الماسی بهره برداری شد. سردخانه بالای صفر با ظرفیت ۲ هزار تن و متراژ یک هزار و ۲۵۰ مترمربع سردخانه زیر صفر با ظرفیت ۱۰۰ تن و متراژ ۱۰۰ مترمربع است.
با افتتاح این طرح برای پنج نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی شده و برای بهره برداری از آن ۲۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha