۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84645716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ میلیارد تومان طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به بهره‌برداری رسید

همدان- ایرنا- همزمان با ایام مبارک دهه فجر، ۱۱ طرح با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار با حضور نمایندگان ملایر، سرپرست فرمانداری ملایر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح روکش آسفالت محور ملایر- توره در روستای جوراب اظهار داشت: آسفالت روکش محور ملایر- توره یکی از اولویت‌ها و مطالبات مردمی بود که بخش مهمی از آن با پیگیری‌های انجام شده، اجرا شد.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" افزود: روکش آسفالت محور ملایر- همدان نیز از دیگر اولویت‌ها بود که بازخورد خوبی داشت و انتظار این است که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با سرعت بیشتری این طرح‌ها را به اتمام برساند.

وی با اشاره به انجام اقدامات مطلوب در حوزه روکش آسفالت، لکه‌گیری، نصب علائم و گاردریل در محورهای مواصلاتی این شهرستان، بیان کرد: روکش محورهایی همچون اسلامشهر آق‌گل، دهلق، سلطان‌آباد، بهاره و انوج نیز برای ما در اولویت است و برخی نیاز به تعریض و روکش آسفالت دارند.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از خدمات راهداری به ویژه در فصل زمستان، گفت: روکش آسفالت برخی محورها در سفر ریاست جمهور مطرح شده که با تامین اعتبار از سال آینده باید سرعت بیشتری بگیرند.

"هادی بیگی‌نژاد" با بیان اینکه خدمات زیربنایی همچون گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی و آسفالت در دورترین روستاها ارائه شده است، ادامه داد: با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کنند، اجرای چنین خدمات و اقداماتی به مردم در شرایط کنونی، جزء معجزه‌های انقلاب اسلامی است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز در این آئین اظهار داشت: در مجموع ۱۱ پروژه با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

"صفر صادقی‌راد" افتتاح روکش آسفالت محور ملایر- توره به طول ۶ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت محور همدان- ملایر به طول ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌های دهه فجر این شهرستان و اولویت‌های مهم این سازمان عنوان کرد.

وی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح به روکش آسفالت محور شوشاب- آورزمان با طول ۳.۸ کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، روکش، آسفالت محور ملایر- قوزان به طول ۲ کیلومتر و یک میلیارد تومان اعتبار و روکش آسفالت محور منگاوی- ازندریان به طول ۴.۵ کیلومتر و اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: عملیات تعریض آبرو دهانه پنج متری بیغش به طول پنج متر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، سامانه ثبت تخلف سرعت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، سامانه توزین در حال حرکت wim با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اجرای حفاظ ایمنی و تکمیل تابلو و علائم ایمنی در نقاط حادثه‌خیز با اعتبار سه میلیارد تومان نیز به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای یک‌هزار کیلومتر راه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha