۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84645921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ داروخانه زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است

سمنان- ایرنا- سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۵۴ داروخانه در شهرستان‌های مختلف استان زیر نظارت این دانشگاه قرار دارند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حافظی روز پنجشنبه به رسانه ها بیان کرد: در حال حاضر چهار داروخانه شبانه‌روزی و ۵۰ داروخانه خصوصی در مناطق تحت پوشش دانشگاه در حال فعالیت هستند.

 وی یادآور شد: هیچ مانعی برای صدور مجوز داروخانه شبانه‌روزی در شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان وجود ندارد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: برای صدور مجوز تاسیس داروخانه شبانه روزی توسط داروسازان در شهرستان های تابعه این دانشگاه مانعی وجود دارد و باید در این زمینه درخواست وجود داشته باشد.

وی افزود: در صورتی که داروخانه‌های  خصوصی فعلی  نیز در این شهرستان ها، متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی باشند، موضوع در کمیسیون قانونی مطرح و بررسی خواهد شد تا مجوز آن صادر شود.

حافظی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از داروسازان برای تاسیس داروخانه شبانه روزی دعوت می کند تا درخواست خود را به معاونت غذا و داروی دانشگاه ارایه کنند و پس از بررسی شرایط طبق آیین نامه و ضوابط جاری امور داروخانه ها، توسط کمیسیون مجوز صادر می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان این که خدمت رسانی و دسترسی مطلوب مردم به داروخانه ها یکی از اهداف مهم معاونت غذا و داروی دانشگاه است، گفت: با صدور مجوز برای تاسیس داروخانه های شبانه روزی در تمامی مناطق، دسترسی بیش از پیش و آسان به دارو در تمامی ساعات شبانه‌روز فراهم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha