۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84646190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ طرح عمرانی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در مهاباد افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- چهار طرح عمرانی و ورزشی با ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مهاباد افتتاح شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه راه روستایی به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از ۱۰ کیلومتر راه روستایی با ۸۰ میلیارد ریال هزینه در سه محور روستایی این شهرستان به بهره برداری رسید.

رحمت نویدی نیا اضافه کرد: مسیر روستایی آفان به میرسه با ۶.۵ کیلومتر مسافت و ۴۵ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه های ارتقای شاخص های توسعه ای زیرساخت های راه است، ادامه داد: مسیر روستایی یارعلی به مسافت ۳.۷ کیلومتر و ۳۰ میلیارد ریال هزنیه و مسیر روستایی سلوک هم با ۵۰۰ متر راه روستایی و پن میلیارد ریال هزینه افتتاح شده است.

سه طرح ورزشی با ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه در مهاباد افتتاح شد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: سالن ورزشی چند منظوره شهر خلیفان پس از سال ها انتظار اهالی منطقه و سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

4 طرح عمرانی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در مهاباد افتتاح شد

قرنی مصطفی پور اضافه کرد: این سالن در زمینی به مساحت هزار و ۶۵۰ متر و زیر بنای هزار و ۲۵۰ متر احداث شده و خیر نیک اندیش "علی آذرم" در اهدای زمین این سالن همکاری لازم را داشته اند.

وی اضافه کرد: پروژه نصب دکل های برق استادیوم آزادی مهاباد یکی دیگر از مراحل تکمیل و تجهیز این ورزشگاه است که با ۴۰ میلیارد ریال هزینه هم اکنون آماده استفاده شده است.

وی بیان کرد: فاز نخست عملیات تجهیز و نوسازی این ورزشگاه با پنج هزار نفر به اتمام رسیده و تلاش داریم با مساعدهای وزارتخانه عملیات فاز دوم آن شامل ساخت جایگاه ضلع شرقی ورزشگاه و ارتقای ظرفیت آن به هشت هزار نفر برای سال آینده تکمیل کنیم.

قرنی مصطفی پور از افتتاح یک سال ورزشی دیگر در منطقه محروم فجر خبر داد و گفت: برای ساخت این سالن نیز بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی هزینه شده که با بهره برداری از آن جمعیت زیادی ساکنان مساکن مهر، مناطق مختلف شهری و روستای سه هزار نفری سیدآباد واقع در نزدیکی آن بهرمند خواهند شد.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت برنامه های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

به همین مناسبت بیش از ۴۰ طرح مختلف با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در شهرستان مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha