پارک فناوری پردیس کمک فناورانه به پتروشیمی ماهشهر ارایه می‌کند 

تهران- ایرنا- سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و پارک فناوری پردیس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که براساس آن شرکت‌های دانش‌بنیان این پارک برای چالش‌های مختلف طرف مقابل راهکارهای فناورانه ارایه دهند.

به گزارش روز پنجشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بر اساس این تفاهم نامه به منظور آشنایی نزدیک با چالش های این منطقه و ارائه راهکارهای فناورانه توسط شرکت های دانش بنیان، امکان استقرار و ایجاد زیرساخت برای شرکت های دانش بنیان را فراهم خواهد کرد. به همین منظور به شرکت های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس این امکان داده شده است تا با حضور در منطقه راهکارهای فناورانه خود را برای کمک به صنعت پتروشیمی ارائه دهند.

این تفاهم نامه به امضای سیدامید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس رسید و مقرر شد زمینه استفاده حداکثری شرکت های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از ظرفیت شرکت های دانش بنیان فراهم شود.

۳۰ درصد از تولیدات صنعت پتروشیمی کشور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر است و بر پایه این تفاهم نامه با تجمیع تقاضای فناورانه در منطقه ماهشهر، امکان بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در اجرای پروژه‌های این منطقه فراهم خواهد شد.

این پروژه ها در موارد مختلف همچون استفاده از شرکت های دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، استفاده از این شرکت ها در حل معضلات محیط زیستی در منطقه ماهشهر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روز پنجشنبه پارک فناوری پردیس، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پارک فناوری پردیس در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست صورت گرفت.

این دور از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه  بین المللی تهران دایر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha