۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲
کد خبر: 84646306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۱ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری در شهرستان نور بهره‌برداری شد

نوشهر - ایرنا - ۷۱ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری همزمان با دهه فجر در شهرستان نور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا،‌ این طرح‌ در زمینه های زیرساختی و عمرانی در حوزه‌های برق‌رسانی، مخابراتی، امور آب، عمرانی، مسکن مددجویی، بهداشتی و درمانی و ساماندهی گلزار شهدا بوده است که با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان اجرایی و تکمیل شد.

۳۳ طرح اجرا شده شامل تقویت ولتاژ برق، اصلاح و مرمت شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار مربوط به حوزه برق بود. چهار طرح در زمینه تامین زیرساخت‌های مخابراتی ، چهار طرح هادی روستایی و پنج طرح هم در حوزه عمرانی شامل ساخت و تعریض چند دهنه پل‌ روستایی ، لوله‌گذاری و ایجاد شبکه آب آشامیدنی ، ساختمان دهیاری و آسفالت راه روستایی بود.

هفت طرح عمران شهری شامل بازار ماهی فروشی ، رستوران ساحلی ، بوستان محله و زیرسازی و آسفالت در شهرهای رویان، چمستان و ایزدشهر، سه طرح بهزیستی شامل اشتغال‌زایی و ساخت مسکن دو معلول ، ساختمان دفتر هیئت فوتبال ،  نصب ژنراتور مجموعه هلال احمر ، سردهنه آب کشاورزی و چاه آب آشامیدنی هم از دیگر طرح هایی بود که بهره برداری شد.

ساختمان اورژانس ۱۱۵ شهرستان نور و ساماندهی دو گلزار شهدای روستایی هم از طرح های شاخص دهه فجر در شهرستان نور بود که افتتاح شد.

امروز همچنین کلنگ طرح آبرسانی به شهرهای نور، چمستان، رویان و ایزدشهر به زمین زده شد و برای اجرای آن ۱۶ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است. با بهره برداری از این طرح علاوه بر آب اشامیدنی سه هزار خانوار ، آب مورد نیاز نیروگاه ۴ مگاواتی شهرک صنعتی چمستان تامین می شود.

دهه فجر امسال ۹۵ طرح در بخش های عمرانی و تولیدی بالغ بر ۲۲۸ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان در شهرستان نور به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha