۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84646376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در اردبیل

اردبیل - ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از اعمال محدودیت های ترافیکی در شهرهای مختلف استان بمناسبت برگزاری رژه خودرویی و موتوری در این روز خبر داد.

سرهنگ سید حجت فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاز ایرنا با بیان اینکه طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح روز جمعه در شهرستان‌های مختلف استان با توجه به  مسیر رژه خودرویی در آنها اعمال خواهد شد، گفت: در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی (ره) شهر اردبیل به همین مناسبت محدودیت های ترافیکی وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: در شهر اردبیل در مسیر برگزاری باشکوه مراسم رژه موتوری در تمام طول خیابانهای  منتهی به خیابان امام خمینی (ره) محدودیت ترافیکی موقتی و دایم تا اتمام مراسم اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: محل تجمع خودروها  جهت شرکت در آئین رژه حد فاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین خواهد بود و حرکت خودرویی تا میدن جهاد ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: شروع مراسم از ساعت ۱۰/۳۰ صبح روز جمعه  از ایستگاه سرعین و اتمام مراسم در میدان جهاد خواهد بود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از شهروندان استان خواست تا ضمن همکاری با خادمان خود در راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار بعنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha