۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۲
کد خبر: 84646431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح خدماتی، عمرانی و ورزشی در نوشهر افتتاح شد

نوشهر - ایرنا - چهار طرح خدماتی ، عمرانی و ورزشی امروز پنجشنبه همزمان با دهه فجر در شهرستان‌ نوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این طرح‌ها در حوزه بهداشت و درمان ، مخابراتی، ورزشی و عمرانی روستایی بود که برای اجرای آنها بیش از هشت میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان هزینه شد.

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مزگاه در بخش مرکزی شهرستان نوشهر امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعتبار پنج میلیارد تومان تجهیز و ساخته شده بود امروز افتتاح شد.

این مرکز درمانی با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع در سه طبقه تمامی خدمات بهداشتی درمانی تعیین شده برای مراکز خدمات جامع سلامت را برای پانزده هزار نفر جمعیت زیر پوشش خود آغاز کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آئین افتتاح این مرکز گفت: با توجه به نیازهای درمانی منطقه نیازمند توسعه بیشتر غرب استان در این حوزه برای ارائه مطلوبتر خدمات درمانی هستیم.

دکتر محمد پنبه چی افزود : علی رغم گام های خوبی که در سال های اخیر در این منطقه برای بهتر شدن ارائه خدمات درمانی برداشته شده است ولی تامین کادر درمانی با توسعه آموزش عالی در غرب استان در بلند مدت مهم ترین نقش را می تواند در این راستا ایفا کند.

وی ادامه داد : توسعه بخش نازایی بیمارستان نوشهر در دستور کار قرار دارد و به بزودی افتتاح می شود و بقیه طرح های توسعه درمانی نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

ساختمان دهیاری روستای آبندانک در بخش مرکزی نوشهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و با زیر بنای ۱۸۰ مترمربع در دو طبقه از دیگر طرح های بود که امروز افتتاح شد.

سایت بی تی اس روستای چلک در زمینه تامین زیرساخت های مخابرات با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین سالن ورزشی چند منظوره روستای علی آباد میر در بخش مرکزی شهرستان نیز با وسعت دو هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۰۰میلیون تومان امروز در نوشهر افتتاح شد.

دهه فجر امسال ۴۲ طرح عمرانی، گردشگری، مسکونی و خدماتی با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان در شهرستان نوشهر به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha