مسیرهای رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

یاسوج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مسیرهای رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف این استان را با جزئیات کامل اعلام کرد.

حجت الاسلام سید جواد خاضع روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رژه در یاسوج از میدان جهاد، بلوار شهید مطهری، میدان شهدای نیروی انتظامی، میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان امام حسین (ع) و ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود. 

وی افزود: مسیر این رژه در دهدشت شامل پلیس راه جاده بهبهان و میدان امام حسین (ع) به سمت مصلای نماز جمعه و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این رژه در گچساران از گلزار شهدا، بازار روز، کارکنان دولت، فلکه نرگسی و مرکز شهر به سمت مصلای امام خمینی (ره) و ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسیر این رژه در لیکک شامل ورودی شهر از سمت بهبهان، روبروی پمپ بنزین، میدان بسیج، میدان مرکزی، اداره برق و سه راهی گچ بلند به سمت گلزار شهدای روستای گچ بلند و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح است. 

وی ابراز داشت: این رژه در چرام از ورودی شهر از سمت چشمه بلقیس، بلوار شهید دستغیب، خیابان مالک اشتر، خیابان شهدا و گلزار شهدا به سمت مصلای نماز جمعه و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیر این رژه در باشت شامل بوستان و روستای سرآب ننیز به سمت مصلای نماز جمعه و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح است. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این رژه در لنده از گلزار شهدا به سمت مصلای امام خمینی(ره) و ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود. 

وی افزود: مسیر این رژه در سی سخت شامل فلکه کوثر به سمت مسجد جامع امام علی (ع) و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این رژه در مارگون از گلزار شهید افتاده به سمت مصلای امام رضا (ع) و ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسیر این رژه در پاتاوه شامل جلوی بخشداری به سمت مصلای امام هادی (ع) و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح است. 

وی ابراز داشت: این رژه در قلعه رئیسی از گلزار شهدای گمنام، گلزار شهدای دهستان جاورده و  گلزار شهدای روستای الگن و المور به سمت گلزار شهدای شهر و ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیر این رژه در دیشموک شامل میدان شهدا، بلوار سرحد و خیابان آزادی به سمت مصلای امام خمینی (ره) و زمان آغاز آن  ساعت ۱۱ صبح است. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این رژه در سوق از ورودی شهر از سمت دهدشت، خیابان شهدا، خیابان سپهبد شهید سلیمانی و خیابان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا و ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود. 

وی افزود: مسیر این رژه در چیتاب شامل ورودی نقاره خانه، روستای صالحان و گلزار شهدای شهر به سمت امامزاده عبدالله (ع) و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این رژه در سرفاریاب از گلزار شهیدان دیرباز و میدان شهدا به سمت گلزار شهدا و ساعت ۹ صبح آغاز می شود. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسیر این رژه در لوداب شامل حرم امامزاده عبدالقدوس (ع) به سمت یادمان شهدای گمنام و زمان آغاز آن ساعت ۱۰ صبح است. 

وی ابراز داشت: این رژه در بوستان از جلوی بخشداری و شهر باشت به سمت گلزار شهدا و ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود. 

حجت الاسلام خاضع گفت: مسیر این رژه در ممبی شامل روستای دره بید به سمت بخشداری و زمان آغاز آن ساعت ۹ صبح است. 

وی اظهار داشت: این رژه در سرآسیاب یوسفی از حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و مسجد امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا و ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود. 

حجت الاسلام خاضع افزود: مسیر این رژه در سپیدار شامل حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدا و زمان آغاز آن ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح است. 

وی بیان کرد: این رژه در بردپهن زیلایی از دبیرستان امام هادی (ع] به سمت گلزار شهدا و ساعت ۹ صبح آغاز می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha