راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال در آذربایجان‌غربی آغاز شد

ارومیه- ایرنا-  راهپییمایی موتوری و خودرویی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان با سراسر کشور امروز، جمعه در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین خانواده‌ها به صورت خودرویی در راهپیمایی شرکت کردند و استقبال کم نظیری از این مراسم وجود داشته و خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی مملو از خودروهای شهروندان است.

همچنین موتورسواران ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی در حرکتی نمادین با نصب پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش خودروها در این راهپیمایی حاضر شده‌اند.

پخش سرودهای انقلابی و شعارهای مربوط به انقلاب اسلامی و ابراز انزجار از دشمنی‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از دیگر بخش‌های مراسم متفاوت امسال در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان‌غربی است.

امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه گیر کرونا، هیچ گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت ۲۲ بهمن در کشور برگزار نشد.

حرکت با خودروهای شخصی در مسیرهای از پیش تعیین شده و فعالیت در فضای مجازی جایگزین آیین‌ها و راهپیمایی‌های سراسری سال های قبل شد.

برخی از شهروندان نیز به صورت پیاده و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در این راهپیمایی حاضر شده اند تا عشق و ارادات قلبی خود را به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش نشان دهند.

امروز، ۲۲ بهمن، چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha