باران رحمت و ترنم وحدت مردم آبدانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایلام - ایرنا - مردم شهرستان آبدانان در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران و همزمان با دیگر مناطق ایران بزرگ، با حضور حماسی خود در راهپیمایی ملی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های مقدس حضرت امام(ره) و شهیدان همیشه جاوید تاریخ تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایرنا، مردم با غیرت، این طلایه داران فتح و پیروزی با تاسی از فرامین حضرت امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری با بزرگداشت یاد شهیدان مظلوم انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با دست نوشته های انقلابی وشعارهای حماسی ( ۲۲بهمن ماه، یوم الله است یوم الله، یاد شهیدان وطن زنده باد، انقلاب اسلامی پاینده باد، ای رهبرآزاده ، آماده ایم آماده، استقلال آزادی ، جمهوری اسلامی، مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل) تنفر و انزجار همیشگی خود را  ازاستکبار جهانی اعلام  کردند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال  که زیر باران رحمت الهی برگزار شد حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان آبدانان پرشور و چشمگیر بود.

دباران رحمت و ترنم وحدت مردم آبدانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ر این همایش شورآفرین ملی که از مقابل مسجد جامع تا میدان امام(ره) این شهر برگزار شد، فرماندار آبدانان با تجلیل از فداکاری شهدا و نقش آفرینی مردم  گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حقیقت ماندگار است که با نصرت خدا و هدایت امام راحل  قدرت و پایداری شورانگیز مردم را به جهانیان نشان داد و با تکیه بر الطاف الهی تخت و تاج شاهان ستمگر را سرنگون کرد.

یدالله حاتمی اقداما ت عمرانی و تحولات سیاست خارجی دولت سیزدهم را سازنده و امیدوارکننده دانست و افزود: هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش و تدبیر رییس جمهور و تعامل مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افق روشنی فراروی دولت مردمی ترسیم کرده است که برای ثمربخشی و نتیجه گیری این حرکت کم نظیر لازم است همه اقشار و آحاد جامعه بدور از اختلاف و دو دستگی تمامی توان خودرا  بکار گیرند.

وی با تبیبن موفقیت های اقتصادی و اجتماعی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در ابعاد ملی و بین المللی، اضافه کرد: راهبردهای مدبرانه، مقاومت های مجاهدانه و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، وزارت خارجه آمریکا را وادار به بیان ناکامی ۴۳ ساله این کشور در برابر کامیابی و قدرت نمایی انقلاب  اسلامی ملت سرافراز ایران در جهان کرد.

در پایان این آئین پرشکوه قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در پنج بند قرائت و مورد تائید راهپیمایان آبدانانی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha