آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری در مهاباد برگزار شد

مهاباد- ایرنا- چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز، جمعه در مهاباد همزمان با سراسر کشور به شکل راهپیمایی موتوری و خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت مصوبه برگزار نشدن تجمعات، به صورت رژه خانوادگی موتوری و خودرویی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و مردم این شهرستان صحنه‌هایی ازعشق و وفاداری به انقلاب، نظام و آرمان های امام خمینی (ره) را به نمایش گذاشتند.

جوانان و نوجوانان موتورسوار مهابادی در خیابان های اصلی شهر با صورت های پوشیده با ماسک و خوروهای مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در صفوفی منظم جلوه های زیبایی را از حمایت مردم انقلابی این دیار در روز حماسه و اقتدار ۲۲ بهمن خلق کردند.

در این مراسم خودروها و موتورسیکلت ها از میدان شهدای این شهر حرکت خود را آغاز و پس از عبور از میدان فرمانداری ، میدان جمهوری اسلامی به سمت چهارراه آزادی و چهارراه مولوی ادامه داده و پس از طی خیابان سرباز حرکت خود را به چهارراه سربازان گمنام ختم کردند.

در این مراسم قطعنامه ۲۲ بهمن نیز در میدان جمهوری اسلامی مهاباد قرائت و حاضران ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با شعارهای الله اکبر و مرگ بر استکبار تایید کردند.

آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری در مهاباد برگزار شد

حضور شهروندان همراه خانواده ها به صورت رژه موتوری و همچنین حاضر شدن نسل های بعدی انقلاب در این روز وجه متمایز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

در این مراسم خبرنگاران، تصویربردان و عکاسان بسیاری از  رسانه‌های مختلف حضور داشتند و در طول مراسم هم پخش نواهای انقلابی، آذین بندی  خیابان های راهپیمایی و اجرای سرودهای انقلابی بخشی از حماسه خلق شده توسط مردم مهاباد در این جشن پیروزی بود.

امسال دومین سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی متفاوت از گذشته داشته و این بار در شهرهایی که به دلیل شدت شیوع ویروس کرونا به رنگ قرمز درآمده اند، راهپیمایی خودرویی و موتوری جای خود را به سنت همیشگی راهپیمایی های مردمی داده است.

راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه در مهاباد و دیگر اقصی نقاط کشور برگزار شد.

گزارش خبرنگاران ایرنا از دیگر شهرهای جنوب آذربایجان غربی حاکیست که در نخستین دقایق آغاز آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن مردم مرزدار و ولایتمدار از هر قشر، قومیت و مذهبی با حضور پررنگ در این راهپیمایی جلوه های خاصی به مراسم امروز داده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha