۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 84647181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دیری ها شور و شعور انقلابی را با راهپیمایی خودرویی به نمایش گذاشتند

بوشهر- ایرنا - مردم ولایی و شهید پرور شهرستان دیر استان بوشهر در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با راهپیمایی خودرویی و موتوری شور و شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم دیر که به دلیل شرایط نارنجی کرونایی نتوانستند راهپیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برگزار کنند این مراسم را به صورت خودرویی و موتوری برگزار کردند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در مسیرهای تعیین شده از محل سپاه قدیم به بلوارهای  ساحلی، شهیدان خالدی، بهشتی و بسیج برگزار شد.

در راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور اقشار مختلف مردم با استفاده از خودروها و موتور دیدنی بود.

پرجم های نصب شده روی خودروها و موتورها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در دیرجلوه خاصی به این جشن بخشیده و با شکوهتر شده بود.

مردم دیر در راهپیمایی خودرویی و موتوری با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،  الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، ما ملت دلاوریم، پیرو امر رهبریم سردادند.

فرماندار دیر در پایان این مراسم گفت: ۲۲ بهمن تجلی واقعی حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی است.

یونس باربرز افزود: در راهپیمایی های انقلاب اسلامی مردم با روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در صحنه ها حضور پیدا کرده و ۲ شهید را تقدیم انقلاب کردند.

وی گفت: دولت دکتر رئیسی هر چه دارد در طبق اخلاص گذاشته و مصصم به خدمتگزاری به مردم انقلابی است.

فرماندار دیر بیان کرد: در دهه فجر امسال ۳۵ پروژه با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد که امیدواریم با کمک مردم و حمایت دولت در سال های آتی پروژه های بزرگتری اجرایی کنیم.

وی گفت: شهرستان دیر در ریل توسعه قراردارد و از مردم و بخش خصوصی درخواست داریم که به کمک دولت آمده و در توسعه پایدار شهرستان مشارکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha