۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84647221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اقتدار ایران اسلامی در جشن ۴۳ سالگی انقلاب به نمایش گذاشته شد

گنبدکاووس- ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس گفت: بخشی از اقتدار ایران اسلامی با عظمت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در برپایی رژه موتوری و ماشینی به مناسبت جشن ۴۳ سالگی انقلاب در روز ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: امروز ملت ایران به کوری چشم دشمنان که هر روز خواب فروپاشی این کشور را در سر می‌پرورانند، زیر سایه پرچم ایران اسلامی سالروز ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. 

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب ملت ایران پیشنهاد می‌شود از این پس در کنار راهپیمایی ۲۲ بهمن، رژه موتوری و خودرویی برگزار شود تا کودکان و افراد سالمند بتوانند در جشن انقلاب شرکت داشته باشند.

امام جمعه گنبدکاووس، اسلام، رهبری و حضور در صحنه مردم را سه ضلع انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: جامعه ایرانی در طول تاریخ هم بزرگترین افتخارات را داشته، هم الهام بخش بوده و هم در وسعتی به اندازه یک سوم کره خاکی نفوذ کرد و در عین حال مورد هجوم دشمنان قرار گرفت اما همواره خود را حفظ کرده که این نشان دهنده راه بلدی و مساله شناسی ایرانیان است.

حجت الاسلام ترابی افزود: ایرانیان با سابقه تمدنی بیش از ۶ هزار ساله که وقتی برمی‌خیزند همواره اثربخش و الهام بخش هستند با پذیرش اسلام تبدیل به یک جامعه اهل بیتی شدند.

وی اظهارداشت: این ملت اهل بیتی و امام حسینی(ع) با رهبری پیامبر گونه امام راحل به عنوان مرجعیت شیعه که جایگاه ولایت فقیه پیدا کرده با روحیه استکبار ستیزی به میدان آمدند و توانستند انقلاب اسلامی را شکل داده و به پیروزی برسانند.

وی ادامه داد: رهبری و شجاعت امام خمینی(ره) با سایر رهبران دنیا متفاوت بود گویی که پیامبری بر زمین آمده است و مردم با میل قلبی به وی ایمان آوردند چرا که گفتمان انقلاب با استعمار و استبداد، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی مخالف بود و طبق اولویت بندی در ابتدا با محوریت مردم بدون اتکا به حزب و گروه خاصی با استبداد و استعمار در کشور مبارزه و سپس انقلاب را به دنیا صادر کرد.

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد: مردمی بودن، شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت تاب‌آوری، صبر و استقامت و استعمارستیزی، رهبری داهیانه و پیامبرگونه مرجعیت شیعه که جایگاه ولایت فقیه پیدا کرد عوامل پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است. 

حجت الاسلام با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی، گفت: با وجود تلاش دشمنان برای افزایش تحریم‌ها و محاصره اقتصادی کشور امروز شاهد شکست مفتضحانه آمریکا هستیم که نمونه آن می‌توان به صادرات یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت با کمترین واسطه‌گری همراه با برگشت پول و رونمایی از موشک خیبرشکن با ویژگی‌های برد بالا، نقطه زنی بدون خطا و سوخت ویژه انحصاری ساخت ایران با یک سوم وزن اشاره کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha