حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی را پایان داد

ساری- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: حضور پرشور و باعظمت ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، یاوه‌گویی‌ها و گستاخی‌های استکبار جهانی و آمریکای ملعون را پایان داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری روز جمعه در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در ساری افزود: کلید واژه پیروزی انقلاب اسلامی، غیرت دینی مردم و امام راحل بود و ملت شریف ایران با عزم جهادی و اسلامی زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کردند.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران فسادی را که قبل انقلاب در کشور شکل گرفت با عزم ملی و اسلامی از بین بردند و سرافرازانه در مسیر حق و حقانیت گام برداشتند.
تسخیری گفت : ایران اسلامی اگر اقتدار و عزتی در جهان دارد مرهون رهبری حکیمانه امام راحل و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب است و پیروزی انقلاب اسلامی برخاسته از رویکرد مذهبی و رسالت دینی ملت همیشه در صحنه ایران است.
وی اضافه کرد: مردم پیروزی انقلاب را رقم زدند و بعد از آن برای تدوام این نظام مقدس همیشه در صحنه بودند و ۴۳ سال از انقلاب و خون شهدا پاسداری کردند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده آن است که این ملت سرافراز پای ارزش های دینی خود ایستاده و برای تداوم اقتدار این نظام مقدس تلاش خواهند کرد.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی اکنون با حمایت های مردم و رهبری اصولی رهبر معظم انقلاب در مسیر شکوفایی و توسعه قرار دارد و از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تاکنون، مردم در کنار آرمان های خود ایستاده اند.
تسخیری افزود: از دهه های گذشته تاکنون ملت ایران با مشکلات فراوانی از جمله تحریم های اقتصادی دست و پنجه نرم کردند اما این ملت شریف در کنار رهبری ایستاد و اینگونه شد که اکنون انقلاب اسلامی تنها محصور به ایران نیست و این انقلاب به جهان  در حال صادر شدن است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: انقلاب اسلامی آمد تا در دنیا استبداد جهانی را نابود کند و پرچم دین و دیانت را به صاحب اصلی خود که همان امام زمان (عج) برساند.
وی اضافه کرد: مبدا ظهور ولایت امام زمان (عج) پیروزی انقلاب اسلامی است و این راه سرافراز با عزت و سربلندی ادامه خواهد داشت و یاوه گویی های استکبار جهانی تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.
او ادامه داد : همه ما خالصانه جان خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر لیاقتش را داشته باشیم هدیه خواهیم کرد و مردم پشتیبان واقعی این نظام مقدس هستند.
به گزارش ایرنا، جشن طلوع چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز در مازندران به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و براساس رنگ‌بندی‌هایی کرونایی متفاوت‌تر از سال‌های دیگر در برخی از نقاط استان به صورت رژه موتوری و خودرویی و در مناطق دیگر استان هم به صورت راهپیمایی برگزار شد.
مردم ولایت‌مدار مازندران به همراه خانواده‌های خود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک زیر بارش باران، راس ساعت ۱۰ صبح در مناطقی از استان که براساس رنگ‌بندی کرونایی در شرایط قرمز قرار دارند با وسایل نقلیه خود و به صورت خودرویی و موتوری و همچنین در شهرستان‌هایی که از نظر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی نارنجی، زرد و آبی است به صورت راهپیمایی تجدید بیعت خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی را انجام دادند.
در ساری مرکز استان مازندران که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، جشن پیروزی انقلاب اسلامی به صورت راهپیمایی با حضور اقشار مردم و همچنین مسوولان و مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان شهید قاسمی آغاز و تا میدان شهدا در محل مصلی امام خمینی (ره) ادامه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha