۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبر: 84647346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم آستارا شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند

۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبر: 84647346
مردم آستارا شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند

آستارا - ایرنا - مردان و زنان ولایتمدار و مومن شهرستان‌ آستارا ، با وجود باران و برودت هوا با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اقشار مختلف مردم مرزنشین آستارا به همراه مسئولان، روز جمعه در روبروی مصلی با سردادن شعارهای انقلابی تجمع کرده و با آرمان های امام (ره) و رهبری تجدید بیعت کردند.

تجمع کنندگان در هوای سرد و بارانی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب، شهدای گرانقدر و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در تجمع ۲۲ بهمن این شهرستان گفت: آرمان های انقلاب اسلامی ایران به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری به سایر مرزها صادر می شود.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: امروز ایران اسلامی در حوزه های علمی، صنعتی و نظامی حرف های زیادی برای گفتن دارد و به مقابله با قدرت های بزرگ دنیا برخاسته است.

وی اضافه کرد: آمریکا در کشورهای عربی هزینه های زیادی را برای نفوذ به مرزهای اعتقادی اسلام صرف می کند اما در برابر بصیرت مردم همیشه درصحنه شکست خورده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ایران اسلامی با حضور مقتدرانه، معادلات جهانی را برهم زده و باعث افول قدرت پوشالی آمریکا شده است.

غلامرضا مرحبا افزود: ۲۲ بهمن ماه روز بصیرت افزایی است و امروز با تکیه و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی روز بروز به مرزهای پیشرفت و توسعه خواهیم رسید.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی با توطئه های مختلف نظیر تحریم ها برای دلسردی مردم از نظام تلاش می کنند اما ملت، همواره در شرایط مختلف جواب محکمی به زیاده خواهی های آنها داده است.

اجرای سرود حماسی، قرائت قطع نامه و آتش زدن پرچم های استکبار از جمله بخش های برنامه بود و نظیر همین مراسم با حضور مردم و مسئولان در شهر لوندویل آستارا نیز برگزار شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha