۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸
کد خبر: 84647370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره موسیقی فجر میهمان ۹ استان کشور شد

۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸
کد خبر: 84647370
جشنواره موسیقی فجر میهمان ۹ استان کشور شد

تهران-ایرنا- همزمان با برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در تهران، ۹ استان میزبان این جشنواره هستند و هنرمندانی از استان‌های بوشهر، زنجان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، سمنان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان به اجراهای صحنه‌ای می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌بر پایتخت در ۹ استان دیگر کشور برگزار می‌شود. در طول روزهای برگزاری این جشنواره که از ۲۲ تا ۲۹ بهمن ماه در حال برگزاری است، در کل ۵۳ اجرای صحنه‌ای در استان‌ها روی صحنه می رود.

در این دوره از اجراهای استانی جشنواره موسیقی فجر، استان بوشهر با حضور ۴۹ هنرمند، پنج اجرا دارد و جنوب استان کرمان با ۱۰ اجرا و ۷۴ هنرمند به استقبال جشنواره موسیقی فجر می رود.

در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ۶۲ هنرمند اهل چهارمحال و بختیاری، سه اجرای صحنه‌ای را در سالن‌های این استان میزبانی می‌کنند؛ در زنجان نیز پنج اجرا با حضور ۴۲ موسیقیدان زنجانی برگزار می‌شود.

همچنین سه اجرای صحنه ای با حضور ۲۰ هنرمند در سیستان و بلوچستان اجرا می شود و استان سمنان نیز میزبان ۶ اجرای صحنه ای با حضور ۳۶ هنرمند خواهد بود.

کهگیلویه و بویراحمد میزبان ۱۰ اجرا با حضور ۶۳ موسیقیدان می شود و در لرستان نیز ۲۷ هنرمند در ۶ اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت. علاوه بر این، پنج اجرای صحنه‌ای با حضور ۳۴ هنرمند در ایلام برگزار می‌شود.

اجراهای پاپ در تهران

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، شب گذشته دومین روز خود را در بخش پاپ در حالی پشت سر گذاشت که فقط با ٣٠ درصد ظرفیت سالن، میزبان مخاطبانش بود.

جشنواره موسیقی فجر میهمان ۹ استان کشور شد

به گزارش ایرنا، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران تاکنون کنسرت هایی از علی زند وکیلی، میثم ابراهیمی و ماکان بند اجرا کرده است. گروه ماکان با خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان شب گذشته در ۲ سانس روی صحنه رفتند.

برای برگزاری این جشنواره با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی، هنرمندان به همراه عوامل و برگزارکنندگان تست کرونا دادند.

سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه همچنین نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

به گزارش ایرنا، آمار سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر حاکی از آن است که این جشنواره با هزار و ۶۹۰ هنرمند (شامل هزار و ۳۰۴ مرد و ۳۸۶ زن) در قالب ۱۷۰ اجرای موسیقی در تهران و ۹ استان کشور اجراهای صحنه ای خود را به روی سِن می برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha