امام جمعه مهاباد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: جهاد تبیین در راستای آگاه سازی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نمازجمعه این هفته مهاباد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با روش های مختلف به ویژه از طریق فضای مجازی و رسانه، در تلاش برای وارونه نشان دادن حقایق و تضعیف نظام اسلامی و ناکارآمدی مسوولان است.

وی با بیان اینکه هیچ کس منکر وجود برخی مشکلات در سطح جامعه نیست، اضافه کرد: تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی نقشه راه فعلی دشمنان قسم خورده نظام بوده و در این راستا از رسانه ها، مراکز آمورشی و دانشگاهی انتظار می رود با آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در مقابل این رویه بایستند.

امام جمعه مهاباد با تاکید بر اینکه پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه نظام جمهوری اسلامی با دوران قبل از آن قابل مقایسه نیست، بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه در زمینه های مختلف از جمله علمی، پزشکی و نظامی جزء کشورهای برتر و تک رقمی جهان است.

ماموستا امامی ضمی قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: مردم و خانواده شهدا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و شایسته است مسوولان نیز در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم نهایت تلاش را به کار گیرند.

وی ۲۲ بهمن سال ۵۷ را برگ زرین تاریخ جمهوری اسلامی دانست و گفت: ۲۲ بهمن ماه سالروز تمام شدن تحقیر ملت ایران در مقابل زیاده خواهی و اهداف استکباری جهان غرب بود که با همت مردم و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

ماموستا امامی اضافه کرد: دینداری، دلیری، غم مردم داشتن و دانایی جزء ویژگی های برجسته رهبری کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بود که توانست مسیر انقلاب و نظام را در مدار حیات طیبه قرار دهد.

وی همچنین بیان کرد: مردم اهل سنت آذربایجان غربی نیز با تقدیم سه هزار و ۵۰۰ شهید به نظام جمهوری اسلامی سهم بزرگی در زنده شدن اسلام و پیروزی انقلاب داشتند.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha