فرماندار تکاب: انقلاب اسلامی عزّت و شرف ایرانیان را احیا کرد

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، عزّت و شرف ملت ایران را احیا کرد.

امیر ستوده فر روز جمعه پس از راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تکاب با گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رژیم منحوس پهلوی با قانون هایی مانند کاپیتولاسیون، روحیه خودباوری ملت ایران نادیده گرفته شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد عزتمندی مردم در کشور و جهان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی قدرت های بزرگ دنیا را وادار به گفت و گو با ما کرده است، اظهارداشت: اینکه نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران چند سال با قدرت های بزرگ و کشورهای ۱+۵ در موضوع برجام مذاکره می کند، نشانه اقتدار و عزت ملت ایران است که در سایه رهبری حضرت امام (ره) و هدایت های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه محقق شده است.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط عادی به دست نیامده، ادامه داد: دشمنان نظام در ۴۳ سال گذشته با تحمیل جنگ هشت ساله، کودتا، تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی تلاش کرده اند تا انقلاب اسلامی نتواند در دنیا موفق شود و الگویی از مدیریت اسلامی ارائه کند اما در همین شرایط با استقامت مردم دستاوردهای زیادی حاصل شده است.

ستوده فر بیان کرد: موفقیت های علمی و فناوری جوانان، توسعه فرهنگ استکبار ستیزی و مقاومت در جهان، ارتقای فعالیت های سیاسی و اجتماعی و ورزشی زنان بخشی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی پس از انقلاب اسلامی است که باید آن را احیا و تقویت کنیم، اضافه کرد: آزادی بیان، برگزاری مستمر انتخابات و اهمیت دادن به رای و نظر مردم در اداره کشور، دستاوردهای نظامی و موشکی و اقتدار در عرصه های جهانی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

انقلاب اسلامی به تحقیر تاریخی مردم ایران پایان داد

امام جمعه تکاب نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ بشریت است، گفت: این انقلاب شکوهمند به رهبری حضرت امام (ره) به تحقیر تاریخی ملت ایران پایان داد.

حجت الاسلام علی رحیمی افزود: انقلاب اسلامی معجزه بزرگ قرن بود که با دستان امام و عظمت حضور ملت ایران در صحنه مبارزه با رژیم منحوس پهلوی به پیروزی رسید و دستاوردهای معنوی فراتر از موفقیت های مادی برای کشور به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود تحریم ها و محدودیت های ۴۳ ساله، پیشرفت های چشمگیری داشته، اظهارداشت: احیای مقام انسانیت و شرف و آزادگی ملت ایران از بزرگترین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تکاب ادامه داد: امروز کشورهای قدرتمند دنیا ذلیلانه با ایران اسلامی تقاضای مذاکره می کنند که ابن موفقیت و دستاورد معنوی برگرفته از اعتماد به نفس و خودباوری است؛ ملت ایران در سایه پیروزی انقلاب به دست آوردند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه تحقیر تاریخی ملت ایران توسط رژیم منحوس پهلوی با انقلاب اسلامی پایان یافت، اضافه کرد: انقلاب به اندازه ای اعتماد به نفس به مردم داد که کشور ما در بسیاری از بخش ها به خودکفایی رسیده است.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان همزمان باسراسر کشور در تکاب برگزارشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha