۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
کد خبر: 84647748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آثار راه یافته به جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی اعلام شد

مشهد- ایرنا- مدیر برگزاری چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی از راهیابی ۲۲ اثر داستانی و مستند به بخش رقابتی این جشن خبر داد.

سیدوحید سیدحسینی روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ۷۰ اثر سینمایی شامل هشت فیلم بلند و ۶۲ فیلم کوتاه در قالب داستانی، مستند، تجربه گرا و پویانمایی در مهلت مقرر به دبیرخانه چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی ارسال شد.

وی بیان کرد: پس از بررسی آثار توسط هیات داوران ۲۲ اثر شامل ۲ فیلم بلند و ۲۰ فیلم کوتاه به بخش رقابتی این جشن راه یافت که شامل فیلم های داستانی با عناوین شوفر به کارگردانی رضا نجاتی، کلکسیون مادر به کارگردانی مهدی خدیوی پناه، چشم هایی به انتخاب به کارگردانی علیرضا موسی زاده، نسیان به کارگردانی ریحانه مرتضایی نیا، برنده به کارگردانی علی کیوان، سفید به کارگردانی سجاد مشتاق و علی محمودی، سیب آدم به کارگردانی سعید ولی‌زاده، نهال همدلی به کارگردانی مهدی خدیوی پناه، دیوار به کارگردانی سمانه سپهری کیا، هاوار به کارگردانی موسی حاجی نژاد، بی دادگاه به کارگردانی علی جعفری می‌شود.

وی فیلم های مستند راه یافته به بخش رقابتی این جشن را شامل آنجا سپیده دم به کارگردانی هاشم مسعودی و محسن جهانی، جزیره بهرام به کارگردانی مسعود زارعیان، مات به کارگردانی نسیم سهیلی، زخم باز به کارگردانی مجید خاکپور، مهمان به کارگردانی میلاد اسماعیلیان و دانیال اسماعیلیان، بندی ها به کارگردانی جلیل شریعتی فر، پیشگام به کارگردانی محمد عرفانیان عبادی، درازنای شب به کارگردانی مجید خاکپور، شهیدان سلطانی به کارگردانی مهدی قرآنی، ایستگاه به کارگردانی غلامرضا زوزنی و یک اثر پویانمایی با عنوان "فتح خرمشهر" به کارگردانی شهرام بیگی و علی علی جان زاده ذکر کرد.

مدیر برگزاری چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی گفت: فیلم های راه یافته به بخش رقابتی این جشن در روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در پردیس سینمای اطلس مشهد در ۲ نوبت از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به نمایش درمی آید و در آیین پایانی آن در ۲۵ بهمن ماه از برگزیدگان قدردانی می شود.

جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی هر ساله همزمان با نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر مشهد برای معرفی تولیدات برتر سینمایی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha