برنامه آموزش و پرورش استان سمنان متناسب با رنگ بندی کرونا اعلام شد

سمنان-ایرنا- برنامه آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه سال تحصیلی برای هفته آینده به صورت حقیقی یا مجازی با توجه به رنگ‌بندی کرونایی اعلام شد.

به گزارش شامگاه جمعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان که به مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان سمنان اعلام شد: شهرستان‌های گرمسار، آرادان، سمنان، مهدی‌شهر و دامغان ازنظر رنگ‌بندی کرونایی، در وضعیت قرمز قرار دارند و براین اساس تمام مدارس این شهرستان‌ها از شنبه ۲۳ بهمن تا پایان هفته برنامه‌های آموزشی و پرورشی خود را به صورت مجازی و غیرحضوری ارائه می‌کنند. 

در ادامه این پیام آمده است: برنامه فعالیت مدارس شهرستان‌های دیگر استان (سرخه، میامی و شاهرود) به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) در قالب نوبت بندی و با رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

طی یک یادآوری مهم در این اطلاعیه آمده است: چنانچه در هر کلاس درس حداقل یک دانش‌آموز یا همکار مشکوک یا مبتلا به کرونا باشد، این کلاس به مدت یک هفته به‌صورت مجازی تشکیل می شود و اگر چند کلاس از یک مدرسه شرایط مشابه داشته باشند، آن مدرسه باید برای یک هفته به‌صورت مجازی برنامه‌های خود را ارائه دهد.

تحت هر شرایط حضور کارکنان بخش‌های اداری و اجرایی مدارس در محل کار الزامی است و کارکنان اداری آموزش و پرورش شهرهای استان هم درصورت ابتلا یا مشکوک بودن به کرونا، برای پنج روز می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha