رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در هرمزگان پیش بینی شد

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعت آخر شب شنبه با نزدیکی سامانه بارشی از سمت جنوب کشور به آسمان این استان، در نقاطی از استان افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق قابل انتظار است.

مرضیه سی سی پور روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز یکشنبه در سطح استان تحت تاثیر سامانه بارشی ، رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود و احتمال آبگرفتی موقت معابر عمومی در مناطق شرقی و شمالی استان دور از انتظار نخواهد بود ، این سامانه بارشی اوایل وقت دوشنبه از شرق استان خارج خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: تا ساعت بعدازظهر شرایط ترددهای دریایی در محدوده سواحل استان مساعد خواهد بود،از ساعات شب با افزایش سرعت بادهای شمال غربی ، جزایر غربی استان به نسبت مواج می شود.
سی سی پور افزود: فردا یکشنبه در مناطق دریایی استان هرمزگان به‌ویژه جزایر غربی و تنگه هرمز، وزش باد به نسبت شدید شمال غربی و جنوب غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد، احتمال اختلال در ترددهای دریایی در بنادر غربی استان دور از انتظار نیست.
وی گفت: روز دوشنبه نیز با تغییر توده هوا و تاثیر سامانه پرفشار ،در مناطق شرقی و مرکزی استان وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی با احتمال گردوخاک و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.
سی سی پور افزود: از لحاظ دمایی از اواسط هفته جاری در اکثر مناطق استان کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha