استاندار سمنان: مردم استان در طرح مواسات مانند دفاع مقدس پیشقدم هستند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: مردم این استان همانند حضور جانانه خود در دوران دفاع مقدس در مشارکت در طرح کمک مومنانه الگو هستند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در طرح رزمایش مواسات قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در سالن ٩ دی سپاه ناحیه افزود: اجرای طرح کمک همدلانه امروز به مناسبت ایام مبارک میلاد امام جواد(ع) و امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد که ایده مواسات از عملکرد ایشان الگوگیری شده است. 

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴٠٠ هزار بسته معیشتی به همت سپاه استان سمنان تهیه و توزیع شد، امسال ١٢٠ هزار بسته و امروز ٢٠ هزار بسته تامین و توزیع شد. 
استاندار سمنان گفته که در قالب طرح رزمایش امروز ۵٠ سری جهیزیه و ٨٠ بخاری برای توزیع بین جامعه هدف تامین شد. 

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار حمایت از تولید، در استان حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستور کار قرار دارد و  تمام اقلام رزمایش همدلانه امروز از تولیدات داخل استان تامین شد. 
وی بیان کرد: طی دو سال گذشته کرونا فعالیتهای اقتصادی و روزمره را تحت تاثیر قرار  داد و نیاز است در برخی موارد به برخی هموطنان کمک رسانی شود. 
استاندار سمنان یادآور شد: همانگونه که مردم استان  در دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند، در برابر کرونا نیز خیران، صنعتگران و کشاورزان به کمک کادر پزشکی آمدند تا رنج جامعه از شیوع این بیماری کمتر شود. 
هاشمی طرح مواسات و کمک همدلانه را کار زیبایی دانست که به همت بسیجیان شکل گرفته است و گفت: از سوی دیگر با فعالیت  قرارگاه شهید شاطری نیز واکسیناسیون علیه کرونا در استان سمنان به خوبی پیش می رود. 
استاندار سمنان ادامه داد: بسیج سازندگی نقش آفرینی خوبی در توسعه و رفع محرومیت استان دارد و طرحها با سرعت و دقت لازم پیش می رود.
اقلام بسته های معیشتی امروز شامل گوشت، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، انواع حبوبات و برنج بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha