مدیران دولتی از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه استان استفاده کنند

تبریز- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه مدیران دولتی باید از ظرفیت رسانه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کنند، گفت: رسانه‌ها در کنار پرداختن به مشکلات، برای حل آنها نیز راهکار ارائه کنند.

رامین نظامی‌خواه روز یکشنبه در دیدار با مدیران و سرپرستان رسانه های دولتی مستقر در آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای کمک به تحقق سیاست های کلان دولت در استان نیازمند هم افزایی هرچه بیشتر رسانه ای هستیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که اطلاع رسانی به دلیل پیچیدگی های افکار عمومی با ظهور فضای مجازی روز به روز دشوار تر می شود، اراده دولت بر تقویت اطلاع رسانی استوار بوده و این رویکرد در استان نیز با قوت پیگیری می شود.

نظامی خواه با اشاره به مرجعیت رسانه های رسمی، گفت: برای مقابله با بحث شایعه و شائبه در فضای اطلاع رسانی نیازمند هم افزایی رسانه ای هستیم.

وی اضافه کرد: کار حرفه ای رسانه های دولتی، مزیتی برای افزایش امید آفرینی در سطح جامعه است و رویکرد پرداخت به مشکلات موجود نیز باید با ارایه راهکار و حل مشکلات جامعه باشد.

مدیرکل روابط عمومی استاندار آذربایجان شرقی افزود: دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سیاست های کلان اعلام شده ای دارد که برای پیشبرد آنها می کوشد و رسانه های دولتی در سطح استان نیز باید همراه و همیار مدیریت استان باشند.

وی ادامه داد: در مقابل ضرورت دارد مدیران دولتی نیز از ظرفیت رسانه ها در راستای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کنند.

نظامی‌خواه با تاکید بر فعالیت هرچه بیشتر رسانه های بهره مند از حمایت های دولتی برای تولید محتوا و ارایه گزارش اقدامات و دستاوردهای دولت، گفت: اتکا به تولیدات روابط عمومی برای تولید محتوا در رسانه ها کفایت نمی کند و رسانه ها باید پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند.

وی افزود: پرداخت به مطالبات مردمی در گروی ارایه تحلیل ها و تفسیرهای رسانه ای از مزیت ها و کمبودهای استان است تا مدیران دستگاه ها بتوانند تصمیمات واقعی تر و موثرتری در راستای حل مشکلات مردم بگیرند.

در این نشست مدیران و سرپرستان رسانه های منتسب به دولت مستقر در آذربایجان شرقی نیز راهکارها و پیشنهادهای خود را ارایه کردند.

در استان بیش از چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی حدود ۶۰۰ رسانه مکتوب و آنلاین مجوز فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha