۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84649794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: طرح جهش مسکن تا ماه رمضان در تمام شهرها آغاز می‌شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش مسکن به همت دولت سیزدهم در شهرهای استان تا ماه رمضان آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی مجموعه ۱۸۴ واحدی طرح فجر سپاه قائم(عج) استان در منطقه خودساز سمنان افزود: عملیات اجرایی طرح جهش مسکن در برخی از شهرهای استان سمنان آغاز شد و تا قبل از ماه رمضان درتمام شهرهای استان آغاز می شود.

وی با اشاره به جایگاه سوم سمنان در بین استانهای کشور در روند اجرای طرح جهش مسکن بیان کرد: ۴٨۵ هکتار زمین در ١٨ شهر از ١٩ شهر استان به منظور اجرای طرح تامین شد.

وی به برخی مشکلات شهرها برای تامین مسکن به دلیل محدودیت های طرح های جامع شهری اشاره و اضافه کرد: در برخی شهرهای استان سمنان مشکل شدید تامین مسکن وجود داشت ولی با مدیریت مناسب و برخی تغییر کابری ها، زمین مورد نیاز این طرح تامین شد.

استاندار سمنان گفت: برای طرح جهش مسکن ظرف مدت حداکثر چهارسال باید ٣٠ هزار واحد احدات شود و اکنون ٣٢ هزار نفر ثبت نام کردند که اطلاعات آنان باید پالایش شود.

فرمانده سپاه قام(عج) استان سمنان نیز در این آیین گفت: از چهار هکتار زمین موجود در این منطقه یک هکتار در قالب جهش مسکن برای کارکنان سپاه درنظرگرفته شد.

سردار حمید دامغانی ادامه داد: توافق شده است در طرح فجر ١٠ بلوک پنج طبقه ساخته شود و از ظرفیتهای طرح جهش مسکن، آورده مالکان و ظرفیت سپاه برای تکمیل این طرح استفاده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha