دستگیری ۱۲ نفر اراذل‌ و اوباش در جاجرم و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: ۱۲ نفر اراذل‌ واوباش در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خراسان شمالی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا قندی روز یکشنبه با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف مبارزه مقتدرانه با اراذل‌واوباش گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم با رصد اطلاعاتی ۱۲ نفر اراذل‌واوباش شهرستان جاجرم را شناسایی و در عملیات های مختلف ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی افزود: هر ۱۲ نفر متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۱۸۷ سارق سابقه‌دار در جاجرم

فرمانده انتظامی جاجرم با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۸۷ نفر سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۳۹ درصدی بوده است.
سرهنگ رضا قندی گفت: درمجموع کشف کلیه سرقت‌ها ۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

شرور سابقه‌دار متواری درچنگال پلیس

فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: فرد شرور سابقه‌دار متواری که با انجام جرائم مختلف، باعث رعب و وحشت مردم در این شهرستان شده بود دستگیر شد.
 سرهنگ مهدی مهران فر در تشریح این خبر گفت: در پی انجام تحقیقات فراگیر و اقدامات فنی- پلیسی فرد موردنظر که دارای چندین فقره سابقه جرائم مختلف و اقدامات نابهنجار دریکی از شهرهای شهرستان بود، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان دستگیر شد.
وی افزود: متهم دستگیرشده که جزو محکومین متواری بوده و به ۱۰ سال حبس محکوم‌شده بود پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان سرهنگ محمد روهنا  با  بیان اینکه ۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی و پلمب شدگفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قانونی ارجاع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha