۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84650149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر از دستگیری سارقان در ملایر

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶
کد خبر: 84650149
چند خبر از دستگیری سارقان در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارقان و کشف چندین فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این ماموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احند ساکی» روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ ملایر سه سارق دستگیر و ۱۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل، انباری‌ها و پشت بام‌های ساختمان‌های آپارتمانی در ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی سه نفر از متهمان را شناسایی و طی دو فقره عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: متهمان که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت و مواد مخدر هستند، در بازجویی‌های فنی، به ۱۸ فقره انواع سرقت از جمله سرقت ۱۰ دستگاه دینام کولر و هشت فقره سرقت از انباری ساختمان‌ها اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۵۵۰ میلیون ریال کشف و تحویل مالباختگان شد.

وی همچنین از دستگیری دو نفر از اراذل و  اوباش تحت تعقیب با اجرای طرح ضربتی توسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد و گفت: در پی صدور حکم قضایی جهت دستگیری دو نفر از اوباش متواری که دارای سوابق متعدد شرارت، عربده‌کشی و مزاحمت و محکوم به چندین سال زندان بودند، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و مراقبت‌های نامحسوس در نهایت پاتوق و مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک اقدام اطلاعاتی و غافلگیرانه، تعداد دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب و شخصی که پاتوق را در اختیار متهمان قرار داده بود، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند. 

سرهنگ ساکی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۰ تیغه انواع سلاح سرد و ۲ عدد پنجه بوکس را کشف و همچنین یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی در ادامه از دستگیری دو نفر از سارقان منازل خالی از سکنه در حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح این شهرستان، این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی دو نفر از متهمان را که دارای چند فقره سابقه سرقت و مواد مخدر بودند، شناسایی کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: با رصد و کنترل متهمان و در یک عملیات هوشمندانه ماموران سارقان را در حین سرقت دو لنگه درب آهنی و یک عدد چهارچوب پنجره به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون ریال دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد مخدر نیز کشف کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری دو سارق و کشف هفت فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در ملایر خبر داد و افزود: در پی وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ملایر، موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده سابقه‌دار و معتاد به مواد مخدر هستند، بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس، سارقان به دو فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو، یک فقره سرقت سیم و کابل برق و چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha