فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس با حضور معاون وزیر ورزش افتتاح شد

نوشهر - ایرنا - فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان چالوس امروز دوشنبه با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، ورزشگاه چالوس از طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری به منطقه است که کار ساختش در زمینی به مساحت حدود ۴۷ هزار متر مربع در سال ۹۱ آغاز شد.

ساخت این ورزشگاه را شرکت توسعه ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش بر عهده دارد که فاز نخست آن را با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومانی به مرحله بهره برداری رسانده است.

طبق اعلام مسوولان ، تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشگاه هم با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

ورزشگاه شهرستان چالوس دارای زمین چمن مصنوعی و متعلقات ، فضای فعالیت های پزشکی و داوران ، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان ، جایگاه وی آی پی، جایگاه خبرنگاران، رختکن تیم مهمان و میزبان، اتاق ماساژ ، سیستم سرمایش و گرمایش، چهار دکل نور افکن و ۲۰ دوش و چشمه سرویس بهداشتی است.

برای تکمیل این ورزشگاه در فاز بعدی که شامل احداث توقفگاه خودرو با ظرفیت حدود ۲۰۰ خودرو ، فضای سبز محوطه و باغچه ها، آسفالت و راهرو ها، پست برق و گاز است ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در  صورت تامین سال آینده به بهره برداری کامل می رسد.

در این آئین معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha