۱۶ طرح روستایی توزیع برق استان سمنان با ۱۴۶ میلیارد ریال بهره‌برداری شد

سمنان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۶ طرح عمرانی برق‌رسانی روستایی استان با صرف اعتبار ۱۴۶ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال دهه فجر بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، رضا علی‌اصغری روز دوشنبه به رسانه ها افزود: سه طرح بهینه سازی شبکه فشارضعیف در روستاهای خیرآباد، دوزهیر و علاء در شهرستان سمنان با مبلغ هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بهره برداری شد.

وی به اجرای طرح تبدیل ۱۰ هزار و ۴۹۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در برخی روستاهای شاهرود با اعتبار هشت میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: طرح اصلاح شبکه روستاهای آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال، طرح احداث پست هوایی در روستای وامرزان با اعتبار ۸۷۵  میلیون ریال و دو طرح تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای کلاته ملا و قادرآباد و تعدادی دیگر از روستاهای شهرستان دامغان با مبلغ ۶ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال، از طرح های افتتاحی بود.

وی افزود: طرح بهسازی شبکه توزیع برق روستایی با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال، طرح اصلاح شبکه برق روستای حصارک کوشک با اعتبار پنج میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و طرح نصب پست هوایی توزیع برق روستای فرور با مبلغ ۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال در شهرستان گرمسار بهره برداری شد.

علی‌اصغری اضافه کرد: طرح بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی منطقه پرور با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای شهرستان مهدیشهر با مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی بود.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این که طرح اصلاح شبکه فشارضعیف روستاهای بخش بسطام با اعتبار هفت میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت، یادآور شد: طرح احداث ۲ هزار و ۸۸۹ متر خط ۲۰ کیلوولت و پست های هوایی در برخی روستاهای شهرستان میامی با مبلغ هشت میلیارد و ۸۸۸  میلیون ریال و طرح بهسازی هفت هزار و ۵۸ متر شبکه توزیع برق روستاهای این شهرستان با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال، دیگر طرح های افتتاح شده روستایی محسوب می شود.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha