۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84650848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک قاتل در گلستان به حرمت ولادت حضرت علی (ع) بخشیده شد

گنبدکاووس - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان گفت: یک قاتل در گلستان که ۱۵ سال قبل بر اثر درگیری مرگ پدر یک خانواده را رقم زده بود در آستانه میلاد مولود کعبه با گذشت اولیای دم بخشیده شد.

به گزارش روز دوشنبه دادگستری گلستان، حیدر آسیابی افزود: محکوم به قصاص سال ۱۳۸۵ مرگ پدر یک خانواده را در بندرگز رقم زد و پس از صدور حکم قصاص به درخواست اولیای دم، پرونده در نوبت اجرای حکم قرار گرفت.

وی بیان کرد: تلاش برای کسب رضایت خانواده مقتول از هشت سال پیش آغاز شد و در نشست امروز پادرمیانی‌ها نتیجه داد و اولیای دم به حرمت ولادت امام علی(ع) از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

 وی با قدردانی از گذشت بزرگوارانه خانواده مقتول گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ محکوم به قصاص با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و گذشت اولیای دم، فرصت زندگی دوباره یافتند.

رییس کل دادگستری گلستان در صدر هیاتی متشکل از دادستان مرکز استان و رییس شوراهای حل اختلاف استان و جمعی از خیران با خانواده مقتول دیدار و برای کسب رضایت آنان رایزنی کردند .

آسیابی تاکید کرد که اعضای شورا در پرونده‌ افراد شروری که یقین دارند آزادی او سبب تکرار شرارت این فرد در جامعه می‌شود برای صلح و سازش اقدام نمی‌کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha