۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 84650887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی ایلام انتخاب شد

ایلام - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی ایلام با برگزاری مجمع انتخابات و در حضور رییس فدراسیون و مسوولان این رشته انتخاب شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این انتخابات، پس از رای‌گیری حیدر صحرایی با کسب ۱۶ رای از ۲۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال مسوولیت هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان ایلام را برعهده گرفت.

مجمع انتخاباتی هیات شنا استان ایلام به ریاست محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ، مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام و مسوولان این رشته در استان در سالن جلسات دانشگاه علمی کاربردی ایلام برگزار شد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پس از انتخاب در این مجمع گفت: از شاخص ترین برنامه های هیات شنا ایلام در چهار سال پیش روی، برگزاری مسابقه‌های مختلف استانی، تعامل با فدراسیون شنا و اداره کل ورزش و جوانان، بهره مندی از مربیان با تجربه استانی، تقویت هیات های شهرستانی، توجه به برنامه های استعدادیابی و رساندن هیات شنا استان به جایگاه واقعی خود است.

محسن رضوانی تاکید کرد: نوع تعامل با مدیران کل و مجموعه هیات ها بسیار ضروریست، چیزی که مهم است پیشرفت روبه جلو ورزش شنای استان است که راه‌ نجات آن هماهنگی با آموزش و پرورش برای توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha