مقابله با چالش‌های تولید و صادرات در ساختار جدید وزارت صنعت

تهران- ایرنا- مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صنعت، معدن و تجارت، رویکرد اصلی این وزارتخانه را مقابله با چالش‌های عرصه تولید و توسعه صادرات دانست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزات صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا شه‌پرست» در نشست با اعضای هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، با تاکید بر ضرورت تسهیل فرآیند تولید و پشتیبانی از صنعت افزود: توسعه صادرات در این حوزه و نیز هم‌افزایی با سایر ارکان نظام سلامت از اصلی‌ترین اولویت‌های دفتر صنایع غذا و دارو است که در همین راستا نشست‌های تخصصی به طور مستمر و منظم با انجمن ها و سندیکاهای فعال در عرصه غذا و دارو برگزار خواهد شد.

رئیس سندیکای تولید کنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران نیز با تبیین جایگاه صنعت تولید مکمل‌های غذایی، این نشست‌ها و تداوم آن را در مانع زدایی از تولید، رفع مشکلات موجود با سازمان‌های استانی و نیز توسعه صادرات، با اهمیت ارزیابی کرد.

اعضای هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران هم در این نشست آمادگی کامل این سندیکا را در راستای تحقق اهداف این حوزه اعلام کرده و با طرح چالش‌هایی نظیر موانع موجود در مسیر صادرات، قیمت‌گذاری و شفافیت در فرآیندها خواستار اتخاذ تدابیری برای رفع مشکلات این صنعت راهبردی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha