۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84651108
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خراسان شمالی اردوی تیم ملی کوراش بانوان را میزبانی می‌کند

بجنورد- ایرنا- دبیر انجمن کوراش گفت: ششمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار می شود.

کوروش خسرویار روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوی آمادگی از ۲۹ بهمن به مدت ۱۲ روز در کمپ تیم های ملی کوراش مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این اردو کوراشکارانی از استان های خراسان شمالی، رضوی، همدان، اصفهان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سمنان حضور خواهند داشت.

خسرویار یادآور شد: همچنین ششمین مرحله اردوی تیم ملی کوراش آقایان نیز با حضور کوراشکارانی از اصفهان، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری، گلستان و مازندران از ۵ اسفند به مدت ۹ روز در کمپ بین المللی کوراش بجنورد برگزار می شود.

وی افزود: حامد رشیدی، الیاس پاکدل، جواد مرادی، علی محمدی بریمانلو، حسین سعیدی برجی، الیاس علی اکبری، هادی قدیمی و محمد وحید بریمانلو به عنوان کوراش‌کار و رضا مهنان و سعید رضاییان نیز به عنوان سرمربی و مربی از خراسان شمالی در این اردو حضور خواهند داشت.

خراسان شمالی به دلیل رواج کشتی بومی باچوخه، یکی از قطب های اصلی ورزش های رزمی کوراش و جودو است و تاکنون قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده است.

خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد و ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب ۴۱ هیات ورزشی در این استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha