رانگنیک: منچستر به سهمیه لیگ قهرمانان نرسد، سولسشر هم مقصر است

تهران- یارنا- سرمربی کنونی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید که در صورت از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم، «اوله گونار سولسشر» سرمربی پیشین شیاطین رخ هم باید بخشی از مسوولیت این اتفاق را بپذیرد.

به گزارش ایرنا، شیاطین سرخ پس از دو تساوی متوالی مقابل برنلی و ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس، رفته رفته بخت‌های خود را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست می‌دهد.

«رالف رانگنیک» با اذعان به اینکه در مورد بخت‌های منچستر برای اتمام رقابت‌های این فصل لیگ جزیره در جمع چهار تیم بالانشین، «نگران» است، تاکید کرد که سولسشر هم تا اندازه‌ای مسبب این اتفاق است؛ سرمربی که در نوامبر ۲۰۲۱ به‌دلیل پنج شکست متوالی در هفت بازی لیگ، از سمتش اخراج شد.

مرد آلمانی در این باره گفت: این موضوع(قرار نگرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول) از زمان جدایی سولسشر همواره دغدغه من بوده است. این موضوع احتمالا همان دلیلی است که او را مجبور به ترک باشگاه کرد؛ البته نتایجی مثل نتیجه دیدار برابر ساوتهمپتون نیز کار را سخت‌تر از قبل کرد.

وی افرود: باید با این موضوع روبرو شویم. باید با حقیقت مواجه شویم و مشخصا با چنین نتایجی، رسیدن به چهار تیم بالای جدول به هیچ عنوان آسان نیست. 

یاران «کریستیانو رونالدو» در دیدار برابر ساوتهمپتون در اولدترافورد، در حالی که برای سومین بازی متوالی از حریف پیش بودند، کامبک خورده و متحمل شکست شدند. آنها علاوه بر این،در ماه ژانویه در دیدار با استون‌ویلا نیز بازی دو بر صفر برده را با تساوی دو بر دو عوض کردند.

رانگنیک به طور مشخص از عملکرد نیمه دوم تیمش برابر برنلی و ساوتهمپتون ناراضی بود و تاکید کرده که به شدت برای بهبود شرایط و نتایج تیم در تلاش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha